Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1194
Har smått begynt å bygge opp Plex biblioteket mitt fra bunn av med filer i bedre kvalitet etter at google begynte å stenge brukere som "missbrukte" deres ubegrenset lagring abbonoment (legit workspace bruker).

Før i tiden solgte jeg plex tilgang for 100kr / mnd, men dette gjør jeg ikke lenger, og har heller ikke planer om det, men jeg har røflig 40 kollegaer som bruker dette regelmessig, som sender meg ønsker til innhold innimellom.

Ettersom jeg nå har satt opp alt på nytt og wipet all data, ønsker jeg tips til tv serier å legge til her. Lagringsplassen er tilnærmet ubegrenset, så det er bare å komme med det! Har tilgang til en del trackere, så jeg får tak i det aller meste.

Takk for tips!
Sist endret av SnusBoks; 12. juli 2023 kl. 22:02.
Hvis du tenker data hoarding, så gå for serier som snart dør ut feks: The Tribe (en gammel apokalyptisk serier om ungdommer).
Viktig også samle på norske eldre serier og filmer feks eldre filmer av Tommy Wirkola. En vinner er å få tak i "offensive" filmer og serier uten sensur som eksempel: the blazing saddle
Har en liten sliten Plex server selv så er interessert i oppsettet ditt om du vil dele?

Kan ellers anbefale Stargate SG1, dette var noe jeg sleit med å finne før jeg gikk over til serverløsningen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg anbefaler Unraid, har det selv. Har ca 50TB, anbefaler også og kjøre overseer. Da kan du/brukeren dine gå inn på den "appen" og søke opp alle serier og filmer i hele verden og sende inn ønske til deg, straks du godtar lastes det ned via sonar/radar og legges rett inn i biblioteket ditt og du slipper og gjøre noe mer. Funker som bare det