Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4495
Vel, nå ser jeg det er ei stund siden det har vært noen form for nFF treff Kristiansand, og skal man tro Jonta er den eneste løsningen å arrangere det selv

Så nå lurer jeg på hvordan stemningen er for et treff her i Kristiansand.

Hvis noen har forslag til hvor vi kan møtes er det bare å skrike ut her i tråden! Selv tenker jeg pizza på peppes, eller dolly på fiskebrygga er det enkleste, så får heller folk som har lyst til å dra det litt videre etterpå gjøre det

Så var det det med når dette passer best. For min del spiller det ingen rolle når vi tar treffet, sålenge det ikke blir den siste helga i skoleferien. Vi kan jo ta utgangspunkt i fredag 6. August eller lørdag 7. August?


Aldersgrense? pffsc, hva er det forno' tull?
Siden det nå er sommer så stemmer jeg for dolly på fiskebrygga. Så får vi litt sol på kroppen og
Sitat av Viscus Vis innlegg
Siden det nå er sommer så stemmer jeg for dolly på fiskebrygga. Så får vi litt sol på kroppen og
Vis hele sitatet...
freaks trenger ikke sol på kroppen.
Jeg er med om det blir 6. august. Jeg reiser snart opp igjen til tromsø. Så blir det senere må jeg melde avbud Fint om du bare setter en dag og et tidspunkt og ser hvem som kan da. kommer du med flere forslag ender du opp med noen som kan den ene dagen og andre som kan den andre
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Sitat av etse Vis innlegg
freaks trenger ikke sol på kroppen.
Jeg er med om det blir 6. august. Jeg reiser snart opp igjen til tromsø. Så blir det senere må jeg melde avbud Fint om du bare setter en dag og et tidspunkt og ser hvem som kan da. kommer du med flere forslag ender du opp med noen som kan den ene dagen og andre som kan den andre
Vis hele sitatet...
Du har et godt poeng der, tenker jeg lar det gå noen poster til nå, før vi eventuelt spikrer det den 6.
du får bumpe denne tråden opp på listen i beste lesetid, så folk får det med seg Så om noen poster her i f.eks. 4-5 tiden i morgen som en bump så kanskje folk ser det blir et treff
Besserwisser
Sumpen's Avatar
Flott initiativ, Viva Godt mulig jeg hiver meg med.
Jeg er såklart med. Tipper jeg får med meg Orkpappa, Elirdir og Lolsannn også
Muligens klar hvis jeg ikke har kveldsjobbing den dagen ^_^
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Da sier vi det slik: Treffet blir Fredag den 6. August! punktum finale
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Jeg vil gjerne være med, men er i Magaluf både 6. og 7. august, kan vi ikke gjøre det 30/31. july eller 13/14. august?
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Jeg er i danmark i slutten av juli, og arrangerer NodeLAN 13.-15. august, så for min del passer de datoene dårlig
Mulig jeg blir med da, er i Krsand nå, husker ikke helt tid jeg skal jobbe
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
Jeg er i danmark i slutten av juli, og arrangerer NodeLAN 13.-15. august, så for min del passer de datoene dårlig
Vis hele sitatet...
Hvilket ordspill!
Jeg er selvfølgelig på jobb i det aktuelle tidsrommet...
Høres veldig bra ut viva Har du et cirka klokkeslett og? Starte 7-8 tiden eller noe? Greit å ikke begynne for tidlig, men heller ikke for sent. Uansett bra det ble den 6. så jeg fikk bli med på dette treffet. Skal prøve å få fisket med noen fler medlemmer.
Tror ikke jeg skal jobbe kveld den dagen, så meget mulig at jeg slenger meg med jeg også ^^
▼ ... over en uke senere ... ▼
Part time ninja
locked65's Avatar
Åssen blir det folkens ? Hvor mange er med ?
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Sitat av locked65 Vis innlegg
Åssen blir det folkens ? Hvor mange er med ?
Vis hele sitatet...
Jeg har laget ny tråd, hvor folk "melder seg på": http://freak.no/forum/showthread.php?t=161704

Ah, du har allerede skrevet der ja.

Vi er vel oppe i 10-11 stykker nå, har snakket med ihvertfall to stk som skal, men som ikke har "meldt seg på"
▼ ... flere år senere ... ▼
Bumper denne, er det noen som vil ta en øl mens vi fortsatt kan nyte solen her i sør?
Idag? hvor? når?
Håpet på i dag, men det er litt kort varsel.
Kansje vi skal sette av en helg hvor vi kan møtes.
Noen anbefalinger hvor?
Bor ikke i krsand men litt utenfor. Tenkte å bort dit idag å drikke meg full på whisky kanskje

Klar for det en eller anna gang det passer for folk hvertfall.

Er det noe sted man kan Vorse uten poblemer for så å ut på byen?