Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 456
Hei! I det siste har jeg og noen kompiser gjort et tappert forsøk på å lage en storfilm/kortfilm. Filmen kommer 10. Mai på YouTube!

Vi satt sammen en kort trailer på ca 1 minutt, bare for å "tease" publikum litt! Det hadde vært awesome med litt feedback på traileren, slik at vi kan gjøre det bedre til neste gang!

SE TRAILEREN HER!!
Synes det så veldig bra ut jeg! Savnet kanskje litt mer actoinscener(går ut ifra at det er en actionfilm/drama)
Savnet kanskje en rolig del/rolig musikk i slutter av traileren. Jeg får ofte gåsehud feeling av rolige slutter på trailere.
KP
Veldig bra! Litt enig med gummiand at det skulle vært litt mer intensitet etter at musikken endres. Kanskje også noen flere bilder av skurken i filmen? (hvis jeg har forstått filmen rett?) Men en stilig trailer!
Sykt awesome trailer! Virket veldig spennende, men savner litt og se skurken der som de andre har nevnt før meg. Men ellers herlig!