Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 448
Har laget en liten kortfilm ved tittelen "Day of may". Ønsker all kritikk som kan være med på å forbedre meg som filmskaper. Jeg har satt fokus på foto da jeg tenker å spesifikisere meg innen kinomatografi. Selv ser jeg på filmen som mer eller mindre en kunstfilm, da den ikke faller direkte innen noen andre sjangre. (eller?)

http://vimeo.com/25275786

-Andreas .Ks
Vær så snill, skaff deg steadycam når du skal gå foran/bak noen i rolig tempo til rolig musikk.
Det var jævlig nice det der, gjort lydproduksjon sjølv? Savner dog ei skikkelig form for kontrast, helst avslutningsvis. Håpte på at det skulle skje noko annleis der filmen går til rulletekst. Kanskje forlenga den eit minutt eller to og vist fleire/annerledes sider av det du vil formidle, samt at musikken tar ei litt interessant vending/vinkling. Ellers så digga eg denne typen filmer, fri for dialog og menneskleg overflødighet! Fortsett med det gode arbeidet.