Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1183
Trenger litt hjelp me å finne ut informasjon om et stoff. Det jeg vet/tror er:

- det heter buterat, men er ikke helt sikker på hvordan det skrives, så kanskje denne tråden er startet pga manglende norsk kunnskap.

- jeg fikk d i væsketilstand blandet med juice.

- Rusen var noe mellom speed og beroligende. Ja du hørte riktig. Fikk først mye energi for så å bli avslappet men fremdels merket man en god rus.

- Hørt at det kan brukes til fødsel,, kanskje for å få fødselen i gang.

Viss noen har informansjon eller en link til en tråd so tell me!
Gamma-hydroksy-butyrat, kanskje? Også kjent som GHB.
GHB til en fødsel? Kan ikke det være litt farlig for ungen?
På wikipedia står det at man blir mer atletisk, kanskje det er lettere å presse ungen ut da?
Birkern:
http://www.trim.no/forum/index.php/t...html#msg544695
http://narkoman.net/modules.php?op=m...article&sid=10
Søk etter fødsel der.


Wink: Skulle gjerne hørt noe om smaken, men den drepte vel juicen ganske effektivt. Eller fikk den en ganske salt smak?

edit: Og en advarsel, ikke få i deg for mye av gangen, da slukner du. På generelt grunnlag bør du ikke kombinere med alkohol heller, er da de mest alvorlige ulykkene forekommer (å kombinere dempende og respirasjonshemmende stoffer har aldri vært noen god idé).
Sist endret av Nichotin; 26. november 2007 kl. 12:13.
GHB kan vell brukes til smertestillend til en fødsel? Kanskje får mange år siden da ikke alle effekten var oppdaget. For det gir en smertestillende effekt:P

men tilbake til spørsmålet mitt så er jeg veldig usikker på om det var en dose GHB.

Smaken var veldig bitter. jeg trur jeg skal konkludere med at det var GHB siden en jente på festen bare plustelig datt om, våknet plutselig opp og var normal igjen etter fem minutter, for så å slukne igjen for noen timer.
Men grunnen til at det kanskje ikke føltes som en GHB tripp var sikkert fordi det var inntak av andre stoffer.
Kom på nå at det kan ha vært GBL (Gamma butyrolakton) også. Enda en mulighet er 1,4-butanediol, men det er mindre sannsynlig.
Jeg tror du har rett i ghb, Nichotin, jeg husker å ha lest gjennom en webside som solgte et flytende produkt kalt butyrat - beskrivelsen lignet veldig for hva jeg tror må ha vært ghb. Husker ikke hvilken side dette var, så sorry for kilde mangel.
Sist endret av spQ; 29. november 2007 kl. 00:41. Grunn: xxxXx