Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1706
Alt er egetprodusert, beat og alt.
Lagde alt nå ikveld
https://soundcloud.com/jenseriksen2/lonely-tonight

Hva tenker dere?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
hør på den igjen i morra
Sist endret av Bothrops; 28. juni 2020 kl. 01:13.
Hmmm, du er inne på noe! Altså, det var kanskje litt surt? Er noe som ikke stemmer helt med tonene her. Det er helt klart et forbedringspotensialet. MEN, jeg hører absolutt hva du prøver på og konseptet er veldig bra. Utførelsen er kanskje ikke den beste. Husk at en kveld er veldig lite. For å lage noe skikkelig bra må man legge inn mye arbeid. Mye mer enn en kveld som regel.

Jeg synes du skal øve, øve og øve. Jeg hører en kvalitet her, helt klart. Jobb mer med finpussen så kan dette bli riktig bra
Sist endret av Ed Is A Portal; 28. juni 2020 kl. 01:26.
Ah.. prøvde litt sånn vokalmessig stil som xxxtentacion har på albumet "17"
Sitat av LonelyWolf11 Vis innlegg
Ah.. prøvde litt sånn vokalmessig stil som xxxtentacion har på albumet "17"
Vis hele sitatet...
Dude, ikke ta det ille opp. Konstruktiv kritikk er bra! Som sagt, du er inne på noe her. Jeg hører helt kart musikalske kvaliteter. Du må bare jobbe mer med den! En kveld er ingenting..! Er ikke uvanlig å jobbe med en låt over flere måneder.

Gi oss mer. Jeg har trua
Sist endret av Ed Is A Portal; 28. juni 2020 kl. 01:44. Grunn: Leif
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
jobb mer med vokalen og få tonene til å stemme ihop med beaten. Skal ikke kritisere selve vokalen selv om jeg ikke skjønte noe, det er vel noe av greia.
Prøv å lag en melodi med et annet instrument først f.eks så bruker du øret til å finne ut hvilke toner som passer sammen, så autotuner du vokalen innenfor den melodien eller skalaen

da veit du at du er innafor iaf, hvis melodien passer.
Kan jeg spørre hvilket program du bruker?
Sist endret av Bothrops; 28. juni 2020 kl. 03:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.