Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 916
Hei. Jeg har adhd, og ble selvsagt satt på RITALIN først. Det fungerte i 3 mnd. Men så sluttet effekten. Jeg fikk angst, følte meg rusa og ble veldig pratsom. Jeg har mye på resept. Fungerer det for noen?

Jeg har 60mg og 20mg. Hvor mange er i eska egentlig? 50 tabletter?
Spørs vel hva du mener med funker. For oss med ADHD vil de ofte roe oss ned, og selv sett at folk med ADHD sovner på fest mens resten er høye på pære, når alle har tatt en pille for gøy.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av DaenerysQueen Vis innlegg
Hei. Jeg har adhd, og ble selvsagt satt på RITALIN først. Det fungerte i 3 mnd. Men så sluttet effekten. Jeg fikk angst, følte meg rusa og ble veldig pratsom. Jeg har mye på resept. Fungerer det for noen?

Jeg har 60mg og 20mg. Hvor mange er i eska egentlig? 50 tabletter?
Vis hele sitatet...
Jeg får samme effekt, jeg har også ADHD. Det er speed på resept. Har hørt at folk med diagnosen blir rolig av det, som han over sier, men har aldri opplevd det selv.
Du kan bytte til Elvanse, bare si det som det er til legen din.
Effekten er lik på de med og uten ADHD men de med ADHD/ADD vil få veldig mer merkbar effekt. Noen med ADHD tåler heller ikke stimulanter og får ikke ønsket medisinsk effekt.
Jeg kunne misbruke Ritalin før, men da jeg fikk det på resept funket det bare ikke så jeg måtte bare slutte på det, føltes helt jævlig ut. Selv små doser føltes som å være overstimulert på enorme doser med amfetamin, så det var helt ubrukelig for meg. Byttet til Aduvanz og fikk en helt annen effekt som er mye mer behagelig. Føler faktisk ingen bivirkninger på det når jeg tenker meg om, så jeg vil anbefale deg å spørre om å prøve ut noe annet. Ritalin er kjent for å gi mye angst og depresjon, det er for såvidt amfetamin også, men da må man som regel opp i veldig høye doser.
Anonym bruker
"Øm Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du vil selge ritalintablettene dine til noen som vil ruse seg på dem, er det det du egentlig spør om?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du vil selge ritalintablettene dine til noen som vil ruse seg på dem, er det det du egentlig spør om?
Vis hele sitatet...
Nei, for jeg har ikke et slikt nettverk så vet ikke hvem jeg skulle spurt. Hehe.

Jeg tror jeg vil beholde dem selv i tilfelle.