Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2212
Bruttern skaffa noe som skulle ha vært LSD, 100% sikkert.

Han tok to, en dagen jeg kom til ham, og en på ferie i barndomstraktene.

Noen venner handla også, de testa det, og det ble ikke rosa/lilla.

Vanligvis er det jo lapp som gjelder, da er det bare å klippe av en bit. Sukkerbit er jeg mer usikker på framgangsmåten. Knuse opp en 1/4 i røret og kjøra på?

Hva annet er det å finne flytende som kan dryppes på sukkerbit? Det var ingen smak som overdøvde søtsmaken mener bruttern på, det utelukker jo noen stoffer. Varigheten var lik LSD også.

Min tanke er at enten er dette noe helt annet med de spesifikasjoner jeg oppga ang smak og varighet, eller så har vennene mine gjort feil i testingen sin.
Løs opp en sukkerbit i noen centiliter destillert vann og test?
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sukkerbiter er ganske vanlig å bruke her i området. Får alltid se på når de drypper syra på bitene. Funker alltid maksimalt.

Kan godt hente det er syre. De testene fungerer ikke hundre prosent av tiden.

Mener å huske at en kompis brukte noe slags uv-lys for å se stoffet på bitene. Vet ikke om dette er bullshit eller ikke.
Trådstarter
LSD er vel UV reaktivt ja. Men det ødelegges også av UV-lys, derav "lagres mørkt"

Sålenge Ehrlich greia er det den skal, så skal det funke. Er ikke hokus pokus-væske, er ett stoff kalt DMAB..

Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Løs opp en sukkerbit i noen centiliter destillert vann og test?
Vis hele sitatet...
Hmm, skal prøve det! Takk for tips
Sist endret av jammis; 10. august 2018 kl. 00:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan gikk det?
Sitat av jammis Vis innlegg
LSD er vel UV reaktivt ja. Men det ødelegges også av UV-lys, derav "lagres mørkt"

Sålenge Ehrlich greia er det den skal, så skal det funke. Er ikke hokus pokus-væske, er ett stoff kalt DMAB..


Hmm, skal prøve det! Takk for tips
Vis hele sitatet...
Du kan pent lyse på det i noen sekunder med uvlampe uten å bryte ned stoffet.

Tråd fra nexus-dmt som tar for samme spørsmål

Edit: så ikke dato, nvm.
Sist endret av Kjelldriver; 26. august 2018 kl. 17:27.
Ehrlich reagent inneholder konsentrert saltsyre, som reagerer med sukker og omdanner det til vann og svart karbon. Jeg ville ikke forventet et pålitelig resultat under slike forhold.
Sist endret av mentalmelt; 26. august 2018 kl. 17:47.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Ja det er litt trøblete å teste sukkerbiter men det lar seg gjøre. Du kan knuse sukkerbiten og se om du får litt av sukkeret opp i et test-glass.

Når det gjelder RC så er vel denne epoken(så godt som) over. Det er veldig lite av dette nå, kontra slik som det var for 7-8 år siden da nesten all "lsd" var en psykedelisk RC. Men det eksisterer selvsagt fortsatt. UV-lys kan fungere, men hvor eldre lsd blir desto svakere fluoriserer det under et slikt lys
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har dessverre ikke hatt tid til å teste grunnet ekstremt mye jobb :/
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ingen reaksjon på Ehrlich når en 1/4 av sukkerbiten ble oppløst i sterilt vann. Lot det stå i 15min.

Testa så med Marquis på ny del av sukkerbiten, ikke oppløst, ble mørk brun, mistenker nBOME.
Sist endret av jammis; 16. september 2018 kl. 02:31.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Ville ikke hatt noen mistanke om at dette var x-nbome. Selvom det ikke gir utslag, kan det vært lsd mtp måten du corrupter testen. Er det ikke lsd, eller analoger ville jeg lagt en mynt på 2c-b/i eller dob/doc
Varte ikke så lenge at det kan ha vært DOC, og alle amfetaminer blir grønnskjær ifølge alt jeg fant. Dette var gulbrunt av Marquisen, så ble det skikkelig mørk brun. Alle nBOME-stoffene hadde til felles at de ble mye mørkere som vårt ble.

Siden nBOME også ofte finnes i lapp og sukkerbit og selges som LSD, så virker det jo logisk, spesielt når effekten varte under 12t.

Igjen, ikke jeg som testa ved bruk, jeg var kun tilstede ved bruk.