Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 16850
Heeisan!

Jeg snuser, og får ikke mer effekt av de xtra stærke etc.
Jeg fikk høre av noen venner at visst jeg vil ha effekt, burde jeg begynne med Thunder.

Har ikke PEILING på hvor man får kjøpt det.
Får du bare kjøpt de i utlandet? Eller finnes det steder i Bergen der de selger?

Please tell me! ;D



Tavish
Hvis du finner det her i Kirkenes på en narvesen kiosk så burde du nok finne det i Bergen ^^

Sjekk litt rundt på bensinstasjoner/butikker/kiosker eller spør andre som snuser, den dukker nok opp.
får den de fleste plasser i trondheim vet jeg, rema, narvesen, 7-eleven etc
Du blir UTROLIG fort lei av Thunder, men hvis jeg var deg ville jeg variert litt med forskjellige typer av Thunder...(Berry blend!)
Du finner den på svenskegrensa og en tobakksbutikk i Bergen.
smaker dritt! faktisk alle versjonene jeg har prøvd ! har ikke prøvd berry blend, men kan tenke mej den med smaker piss!
Sist endret av magnus3k; 6. september 2010 kl. 06:50.
Finnes ikke i Lillehammer gjøvik områdene enda..
Digge thunder ! den er så dritt at æ faktisk bare tar 4 posh dagen
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Narvesen/Mix butikker har Thunder. Du finner den også hos Sørensen Tobakk
Sitat av magnus3k Vis innlegg
smaker dritt! faktisk alle versjonene jeg har prøvd ! har ikke prøvd berry blend, men kan tenke mej den med smaker piss!
Vis hele sitatet...
Berry blend er overraskende god og forfriskende
har du søkt? -->http://freak.no/forum/showthread.php...hlight=thunder

ot: thunder er en dårlig, og billig snus. smaker forferdelig i det lange løp
Jeg vet den finnes på en tobakksbutikk i Ålesund, så regner med den finnes på tobakkshjørner og slikt.

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Nick and Johnny løs?
Sitat av Inpact Vis innlegg
Berry blend er overraskende god og forfriskende
Vis hele sitatet...
Forfriskende?! Snus er langt ifra forfriskende.
Finnes på mange kiosker i Oslo, ellers selges den nesten overalt i Sverige.
Om noen vet noe sted på Sørlandet du får tak i dette, tell me.
Thunder er 100 ganger bedre enn noen annen snus jeg har prøvd!
Sitat av Jeaer Vis innlegg
Jeg vet den finnes på en tobakksbutikk i Ålesund, så regner med den finnes på tobakkshjørner og slikt.

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Nick and Johnny løs?
Vis hele sitatet...
Gull og sigarer på Moa
Noen som veit om man får tak i Thunder eller Nick & J løs i larvik, sandefjord eller tønsberg?
Sitat av laksir Vis innlegg
har du søkt? -->http://freak.no/forum/showthread.php...hlight=thunder

ot: thunder er en dårlig, og billig snus. smaker forferdelig i det lange løp
Vis hele sitatet...
hvor mye koster den da?
buysnus.com? tror det er mange forskjelige snus der

thunder blue extra strong portion: ^^

http://buysnus.com/Details.aspx?ItemNumber=480
Hei,

Du får kjøpt den på Sørensen på galleriet i Bergen.

Om jeg ikke tar feil koster det 78kr for porsjon og 96 kroner for løs. Men for å være helt ærlig går du lei av èn boks. Dette er ikke hverdagssnus, men kosesnus.

Sitat av shallabaiz Vis innlegg
buysnus.com? tror det er mange forskjelige snus der

thunder blue extra strong portion: ^^

http://buysnus.com/Details.aspx?ItemNumber=480
Vis hele sitatet...
Funker ikke å importere snus til Norge lengre. De shipper ikke til Norge
Sist endret av Waffaz; 6. september 2010 kl. 10:06.
Thunder er knall (ikke de med ekkel syre smak).

Fåes på Sørensen Tobakk på torgallmeningen. Ellers har man jo Montecristo, som fåes flere steder. De er ganske grei
Sitat av h1web Vis innlegg
Forfriskende?! Snus er langt ifra forfriskende.
Vis hele sitatet...
My opinion.
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Noen som veit om man får tak i Thunder eller Nick & J løs i larvik, sandefjord eller tønsberg?
Vis hele sitatet...
hadde unngått den, blir dritfort tørr, vanskelig og bake, etc..
Den finnes i Bodø. Gikk ikke 14 dager og jeg ble sykt lei av den
Uten å ha lest igjennom alt har jeg bare en ting og si. Snus mindre, da vil snusen bli sterkere for deg.
vanskelig å få tak i den i nøtterøy-tønsberg området, noen butikker har den, men er man mindreårig blir det vanskelig ettersom de spør om leg..
Er det en nikotinfri type?
Fant en stokk med thunder frosted i fryseren. Gråter innvendig mens jeg putter den mint-luktende bleia under leppa
Har ingenting annet så butikken er første stopp imorra.
Bleier er for pyser... er løs som gjelder
Sitat av Clownloach Vis innlegg
Bleier er for pyser... er løs som gjelder
Vis hele sitatet...
Begge deler .
Uhm, sorry for å stjele tråden din OP... Kan noe forklare smaken på den grønne Thunderen? Jeg klarer ikke å beskrive den, den er så rar :P
Sitat av Shittles Vis innlegg
Uhm, sorry for å stjele tråden din OP... Kan noe forklare smaken på den grønne Thunderen? Jeg klarer ikke å beskrive den, den er så rar :P
Vis hele sitatet...
Wintergreen? Juletre og granbar!
Sitat av Inpact Vis innlegg
Wintergreen? Juletre og granbar!
Vis hele sitatet...
Mentholatum.
Sitat av Shittles Vis innlegg
Uhm, sorry for å stjele tråden din OP... Kan noe forklare smaken på den grønne Thunderen? Jeg klarer ikke å beskrive den, den er så rar :P
Vis hele sitatet...
Spylevæske, kødder ikke
Sitat av zapi Vis innlegg
Den finnes i Bodø. Gikk ikke 14 dager og jeg ble sykt lei av den
Vis hele sitatet...
Hvor i bodø selges den?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av webBIZ Vis innlegg
Uten å ha lest igjennom alt har jeg bare en ting og si. Snus mindre, da vil snusen bli sterkere for deg.
Vis hele sitatet...
Sant nok ass, etter å ha gått fra 5-6 skruf xsterk om dagen til 4-5 Röda lacket om dagen må jeg si at snus har blitt en større nytelse. Også er det jo da ekstra digg med litt sterkere snus innimellom

I Oslo har Sol cigar i Ibsensgate tre forskjellige typer Thunder: Mint, evergreen og orginal.
Politisk ukorrekt
johante's Avatar
Vil du virkelig ha tak i Thunder...?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av johante Vis innlegg
Vil du virkelig ha tak i Thunder...?
Vis hele sitatet...
Yepp! Digger mentol smaken på'an!
Sitat av Tavish Vis innlegg
Yepp! Digger mentol smaken på'an!
Vis hele sitatet...
Man går lei etter èn boks.... Jeg kjøpte en porsjon og en løs, endte opp med at jeg ikke klarte å snuse opp løsen, ble kastet...
Sitat av Shittles Vis innlegg
Uhm, sorry for å stjele tråden din OP... Kan noe forklare smaken på den grønne Thunderen? Jeg klarer ikke å beskrive den, den er så rar :P
Vis hele sitatet...
Tigerbalsam
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Du får tak i thundersnus i de fleste narvesen-butikker så vidt jeg har skjønt. Men den er billigst på snus-ms.no, der kjøper jeg min.
Digger Thunder winteregreen! litt sterk i lengde, er litt pingle. pleier å veksle mellom den og offroad i samme smak
Tror ikke det er noen butikker som selger thunder fast, ser det er mangen som nevner narvesen og mix, men di har ikke thunder på narvesen og mix her jeg bor.
Ikke i Bergen heller, men vet at de selger det fast på Tobakk Sørensen
Sitat av Clownloach Vis innlegg
Er det en nikotinfri type?
Vis hele sitatet...
Langt ifra nikotinfri.
Er vell den sterkeste snusen som selges i norge pr dags dato.
Sitat av Havvi92 Vis innlegg
Langt ifra nikotinfri.
Er vell den sterkeste snusen som selges i norge pr dags dato.
Vis hele sitatet...
Det som er dumt, det er at jeg ikke kjenner det " rushet " mer, jeg kan ha 5 thunder i leppen, og jeg merker det såvidt. Litt nedsig :/

Ble litt keen på den dyreste snusen i verden, 1000 kr for litt løs snus, akkuratt nok til en snus Den skal visst være GANSKE stærk :P
Sitat av Tavish Vis innlegg
Det som er dumt, det er at jeg ikke kjenner det " rushet " mer, jeg kan ha 5 thunder i leppen, og jeg merker det såvidt. Litt nedsig :/

Ble litt keen på den dyreste snusen i verden, 1000 kr for litt løs snus, akkuratt nok til en snus Den skal visst være GANSKE stærk :P
Vis hele sitatet...
Sant som du sier, men sitter du å spiller å har ett par i leppa i 20-30 min å røyser deg for å hente mer cola, da kjenner du det :P

1000 kr ? ;o
Hørt om en løs snus som er beregnet på å blande i vanlig løs snus for å piffe den opp med mer nikotion.
Sitat av Shittles Vis innlegg
Uhm, sorry for å stjele tråden din OP... Kan noe forklare smaken på den grønne Thunderen? Jeg klarer ikke å beskrive den, den er så rar :P
Vis hele sitatet...
Smaker peppermint tyggis x)
Sitat av Havvi92 Vis innlegg
Sant som du sier, men sitter du å spiller å har ett par i leppa i 20-30 min å røyser deg for å hente mer cola, da kjenner du det :P

1000 kr ? ;o
Hørt om en løs snus som er beregnet på å blande i vanlig løs snus for å piffe den opp med mer nikotion.
Vis hele sitatet...
http://www.klikk.no/produkthjemmesid...icle620867.ece

Read, and buy me some bro xD

Sitat av Havvi92 Vis innlegg
Sant som du sier, men sitter du å spiller å har ett par i leppa i 20-30 min å røyser deg for å hente mer cola, da kjenner du det :P

1000 kr ? ;o
Hørt om en løs snus som er beregnet på å blande i vanlig løs snus for å piffe den opp med mer nikotion.
Vis hele sitatet...
WÆÆÆÆ! Fant nettopp ut at de selger den på Tobakk Sørensen i Bergen <3 YAAY!
Var neste som jeg vurderte å bestille.
Men pengboka nektet :/
Sitat av Havvi92 Vis innlegg
Var neste som jeg vurderte å bestille.
Men pengboka nektet :/
Vis hele sitatet...
haha, jeg skal gjøre ALT i min makt for å skaffe 1 000 ,-
Den undervurderte
HVIS du bor i bergen, får du spesielt kjøpt det på ''Baggis'' på Torgallmenningen