Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4541
Hei jeg satt på pc'n min og hadde faner oppe 2 youtube clip, plutselig hørte jeg en dryppe lyd, "jeg brukte headset" en lyd av en dråpe med vann som treffer vann er vell den beste beskrivelsen, jeg ignorerte det de første gangene da det var i ca 1-3 minutter's intervaller, men så ble det kortere og korter intervaller"begge videoene var på pause" jeg så på audio panelet, og det viste seg til å være crome som laget lyden, så jeg lastet ceome inn på nytt og da var jeg kvitt lyden, trodde jeg. Neste dag dro jeg på jobb og i det jeg gikk inn på kontore hører jeg en identisk lyd. Jeg er ikke noe religiøs av meg, men hva i all verden er dette for noe?
R.i.p 23.04.2021
Vann i øret lager en mer sprakete lyd en drypp. Åssen type drypp minte det om?
Se over fanene dine neste gang lyden kommer, det skal dukke opp ett høyttalerikon på den fanen som spiller lyd.