Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 18524
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Hei kjære venner.

Jeg følger mye med på "aktuella brott" på flashback forum (svensk kollega av Freak.no)

Der diskuteres bla saken om Anne Hagen som er kidnappet/drept eller begge deler.

De bruker aldri fulle navn på mistenkte eller gjærningspersoner dør de er dømte, men initialer (sikkert feilskrevet, vennligst korrekt)

Det er veldig spennede å følge med på og diskutere

Hvordan er det her?

Er det greit å diskutere pågående etterforskninger her? Hvordan er reglene?

Hadde kanskje fått mer trafikk hit. Mange nordmenn som skriver om norske saker på flashback fordi de ikke finnes et godt nok forum til slikt her

Føler at man kunne lagt til flere forum tråder her med forskjellige evner. Går mye i rus her, meb er veldig mye annet spennende å snakke om som blir diskutert der.

Svenskene er flinke til å bruke siden og forstår ikke hvorfor så mange av vores kjære nordmenn ikke bruker det mer. Kanskje facebook er konkurenten her, men deilig å være nokså anonym.


Hva tenker dere? Mulig å diskutere hypoteser og bevis her?

Tom hagen (mannen hennes) blir bekvemt som TH, mistenkt gærningsmann blir omtalt GM, osv osv.
Sist endret av PapaMarathon; 26. juni 2019 kl. 20:53.
Flashback er et veldig bra forum, og har holdt stand lenge som et forum med mer eller mindre fri ytringsfrihet.
I Sverige har man noe som heter PUL (Personuppgiftslagen) som i utgangspunktet begrenser mye av det som finnes på Flashback, men dette har man kommet rundt ved å hoste forumet utenlands (delvis USA).
Her kan du lese mer om Flashback's historie: https://www.flashback.se/flashbacks-historia

Forumet er også godt hjulpet av det svenske offentlighetsprinsippet, aller mest når det gjelder Förundersökningsprotokoll. Dvs man får tak i hele eller deler av etterforskningsmaterialet i kriminalsaker - dette deles flitting på forumet der.

Ser at flere og flere fra Norge får opp øynene for Flashback og bruker dette - tråden om kidnappingssaken er som du sier meget intressant.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
Sitat av InnoPerp Vis innlegg
Flashback er et veldig bra forum, og har holdt stand lenge som et forum med mer eller mindre fri ytringsfrihet.
I Sverige har man noe som heter PUL (Personuppgiftslagen) som i utgangspunktet begrenser mye av det som finnes på Flashback, men dette har man kommet rundt ved å hoste forumet utenlands (delvis USA).
Her kan du lese mer om Flashback's historie: https://www.flashback.se/flashbacks-historia

Forumet er også godt hjulpet av det svenske offentlighetsprinsippet, aller mest når det gjelder Förundersökningsprotokoll. Dvs man får tak i hele eller deler av etterforskningsmaterialet i kriminalsaker - dette deles flitting på forumet der.

Ser at flere og flere fra Norge får opp øynene for Flashback og bruker dette - tråden om kidnappingssaken er som du sier meget intressant.
Vis hele sitatet...
Takk for info, men hvordan er reglene og muligheten til det samme her? Hadde jo vært utrolig ryddig og spennende.

Tror flashback har hjulpet å løse flere krimsaker i Sverige.
Flashback er gull.

Tråden rundt 22 juli her på forumet er veldig lik. Freaks som fisker fram info før det kom på nett/media.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=193058&page=116
Sist endret av Tilbaketrukket.; 26. juni 2019 kl. 22:21.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av InnoPerp Vis innlegg
I Sverige har man noe som heter PUL (Personuppgiftslagen) som i utgangspunktet begrenser mye av det som finnes på Flashback, men dette har man kommet rundt ved å hoste forumet utenlands (delvis USA).
Vis hele sitatet...
No har vi eit felleseuropeisk regelverk i GDPR. GDPR gjeld alle som handsamar personopplysninger om europeiske borgarar, uansett kor i verda serveren er lokalisert. T.d New York Times må følgje GDPR når det kjem til europeiske brukarar.

I tillegg vil du jo fort komme i konflikt med injurielovgjevinga ved å identifisere basert på mistanke. At ein brukar initialer er uvesentleg, så lenge det er åpenbart kven ein sikter til.
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Takk for info, men hvordan er reglene og muligheten til det samme her? Hadde jo vært utrolig ryddig og spennende.

Tror flashback har hjulpet å løse flere krimsaker i Sverige.
Vis hele sitatet...
Det stemmer, de har hjulpet till i mange saker, mener det skal finnes tråder om dette på FB også.

De har også vunnet Guldspaden (Journalistisk pris for gravende journalistikk). https://www.medievarlden.se/diskussi...spade-vinnare/

Sitat av vidarlo Vis innlegg
No har vi eit felleseuropeisk regelverk i GDPR. GDPR gjeld alle som handsamar personopplysninger om europeiske borgarar, uansett kor i verda serveren er lokalisert. T.d New York Times må følgje GDPR når det kjem til europeiske brukarar.

I tillegg vil du jo fort komme i konflikt med injurielovgjevinga ved å identifisere basert på mistanke. At ein brukar initialer er uvesentleg, så lenge det er åpenbart kven ein sikter til.
Vis hele sitatet...
Her er det mulig du vet mer enn meg, men gjelder dette også informasjonen brukere skriver på et forum? Jeg hadde inntrykket av at GDPR beskytter forbruker/bruker, dvs den skulle dekke Flashbacks personvernshensyn overfor sine egne forumbrukere.

Forumet er dessuten hostet litt rundt om kring som det spekuleres i, og det har vært vanskelig å stenge det. Mange har prøvd, mange ganger.
Sist endret av InnoPerp; 26. juni 2019 kl. 22:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
GDPR beskytter persondata, og har ikke direkte noe med brukerregistrering å gjøre (med mindre man lagrer persondata)
Når vi først er inne på saken om Anne Hagen, er det ikke litt rart å dekke over drap med en kidnapping?
Vil ikke en kidnappingsak få flere ressurser enn en drapssak siden offeret fortsatt kan være i live?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Rosander Vis innlegg
Når vi først er inne på saken om Anne Hagen, er det ikke litt rart å dekke over drap med en kidnapping?
Vil ikke en kidnappingsak få flere ressurser enn en drapssak siden offeret fortsatt kan være i live?
Vis hele sitatet...
Ja det kan man jo si... Men samtidig, hva gjør man om man dreper noen/leier noen til å drepe noen(dette så profft at ektemannen sannsynligvis ikke har gjort det med egne hender) og vil slippe unna, og man ikke kan rømme vekk selv. Hvis ektemannen er morderen/medskyldig, som det statistisk sett er høyest mulighet for, så må han på et eller annet tidspunkt varsle at kona er borte. Ja borte hvor, nei jeg vet ikke, kanskje hun har stukket av, jaha uten telefon og uten å gitt forvarsel til noen venner eller noem nei kanskje noe har skjedd på hundetur, javel uten telefon og med hunden hjemme? Nei hun må ha blitt kidnappet, yikes, jeg/vi får konstruere en kidnapping!

Sånn saken er nå så er det det det høres ut som kan ha skjedd. Det er også en mulighet for at det har vært en reell kidnapping, men at hun har blitt drept underveis og oppdraget har blitt avblåst på den måten. Det er det jeg har trodd hele veien, men politiet må være rimelig sikre på den nye mord og dekkhistorie teorien når de ikke bare går ut i media med det men også gjør de mest interessante punktene til tidligere teori uviktige i videre etterforskning (stopper etterlysningen og interessen rundt de to mennene som passerte arbeidsplassen, slutta å lete etter SUV bilen som hadde blitt observert kjørende over gressplenen)

Fins det forresten en egen tråd om saken her inne noe sted?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
Politiet har sagt se ikke går ut om det kommer siktelse allerede i mai/juni.

Antakeligvis er det tatt ut flere siktelse for falsk forklaring hos medsamensvirende til TH eller annen GjerningsMann.

Tenker de sirkelen blir mindre og mindre rundt GM.

De har sagt de fant noe i vannet som" IKKE" hadde noe med saken å gjøre.poøitiet har sagt svært lite, men de har sagt litt.

Alt de har sagt inntil videre bekrefter at TH er gjerningsmann eller annen nære familie.

De prøver å bekrefte papir/printer fra trusselbrevet. Noe som kanskje kan FELLE GM.

Tenker dette er et slags arveoppgjør eller ren affekt fra TH. Kan ikke forestille meg han har planlagt å drepe henne på en sånn måte og tro han ikke vil bli siktet. Dette har han gjort i affekt og lagd en god plan på relativt kort tid eller så er det arveoppgjør fra helvettes.


En annen mulighet er en forretningsforbindelser som hadde vært i retten med TH rett før "drapet"

De to personene som politiet ikke har identifisert ved futurum bygget skulle drepe TH. Han oppdager og reiser hjem og finne AEH bortført.

Eneste feilen med den teorien er at de hadde sikkert tatt dem sammen, og at TH flyttet hjem igjen etter bortføring

Hadde han vært redd for livet sitt hadde han ikke reist frivillig hjem og bodd der alene uten et ordentlig alarm system. Noe han ksnskeb har fått montert i ettertid.


Synes saken er så spennede siden ingenting stemmer med TH.

Ikke typen til å ødelegge livet sitt med mord (tolmldig forretningsmann med is iagen i trading).

AEH har visst vært utro mot broren til TH og han har løpt etter broren sin med kniv på fylla på temperament han har så affekt drap passer ganske godt til profilen hans om jeg skal leke psykolog.


"gøy" /interessant om vi kan diskutere teoriene her også.

Dere finner meg i diskusjonen på flashback også.
Har ikke lest noe om at ektemannen hadde vært i retten i forretningstvist før drapet, men om det er tilfelle så har det nok vært en naturlig del av etterforskningen å sjekke disse og nettverket rundt disse, som da ville hatt et motiv.

At hun har vært utro med broren hans og han har løpt etter broren med kniv regner jeg med bare er et tankescenario for deg, for dette er vel ikke informasjon som stemmer som en faktisk hendelse? Kan være greit å formulere seg riktig.

Anyways, de færreste partnermordere "er typen" til det. En mann med så mye penger har uendelige muligheter (til å leie topp profesjonelle leiemordere på darkweb om han vil), og uendelig makt. Sannsynligheten for at han liker denne makten er stor, og da også makten over henne. Den største drapsårsaken i partnerdrap er at kona vil ut av forholdet, og om hun har ytra noe sånt kan han ha planlagt drapet fra da av som en makt greie "får ikke jeg henne, skal ingen andre heller", eller rett og slett at han føler det ødelegger rykter eller statusen/stoltheten hans at folk får vite han ikke lenger "duger" som ektemann og kona vil skilles. Tenker ikke at et økonomisk skillsmisseoppgjør er en faktor i denne saken, når han har så mange milliarder så er det ikke noe fatalt å miste noen mills til en kone som evn vil skille seg, for alt vi veit så har dem særeie også. Jeg ser på det som helt usannsynlig at drapet er gjort i affekt og med kort planlegging. Et drap som ikke legger igjen noen spor av DNA eller digitale spor, ikke er sett eller hørt midt i et tett nabolag, er svært svært profesjonelt gjennomført og planlagt. Her har de gått rett inn i huset og visst i hvilket rom hun befinner seg, gått dit uten å ha blitt hørt eller oppdaget av henne tidligere, evn har hun oppdaget de i et annet rom og løpt og gjemt seg på badet som var eneste stedet til tegn på kamp, men man ville antatt at det ville være tegn på løping og frykt , raste stoler, pyntesaker på kommoder osv i huset da, eller kanter med stoff- eller hudrifter om hun har løpt gjennom huset i panikk for å gjemme seg.
Hvis jeg skal gjette hva som skjedde på badet kan jeg se for meg at hun har blitt dopa ned, følt seg uvel og holdt på å ramle, og på den måten har ting som har stått på vasken og hylla rast ned (om gjenstandene har rast ned pga kamp så kunne man tenkt seg at det ville lagt igjen noen DNA spor i form av blod eller hudceller pga rifter fra harde slag/grep, derfor ser jeg for meg at tingene har rast ned fra hylla på grunn av mildere grep som når man er i ubalanse og holder på å besvime og prøver å støtte seg) , også har hun blitt slept ut, derav slepesporene, og lagt i en bag eller eske eller lignende. Kanskje noen som har gått i snekker klær for at det skulle se mer naturlig ut fra utsida å lempe en eske eller stor bag inn i bilen siden det var snekkere som holdt på med arbeid på huset fra før.

Ja er en fascinerende sak. Har du link til tråden på flashback?
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Politiet har sagt se ikke går ut om det kommer siktelse allerede i mai/juni.

Antakeligvis er det tatt ut flere siktelse for falsk forklaring hos medsamensvirende til TH eller annen GjerningsMann.

Tenker de sirkelen blir mindre og mindre rundt GM.

De har sagt de fant noe i vannet som" IKKE" hadde noe med saken å gjøre.poøitiet har sagt svært lite, men de har sagt litt.

Alt de har sagt inntil videre bekrefter at TH er gjerningsmann eller annen nære familie.

De prøver å bekrefte papir/printer fra trusselbrevet. Noe som kanskje kan FELLE GM.

Tenker dette er et slags arveoppgjør eller ren affekt fra TH. Kan ikke forestille meg han har planlagt å drepe henne på en sånn måte og tro han ikke vil bli siktet. Dette har han gjort i affekt og lagd en god plan på relativt kort tid eller så er det arveoppgjør fra helvettes.


En annen mulighet er en forretningsforbindelser som hadde vært i retten med TH rett før "drapet"

De to personene som politiet ikke har identifisert ved futurum bygget skulle drepe TH. Han oppdager og reiser hjem og finne AEH bortført.

Eneste feilen med den teorien er at de hadde sikkert tatt dem sammen, og at TH flyttet hjem igjen etter bortføring

Hadde han vært redd for livet sitt hadde han ikke reist frivillig hjem og bodd der alene uten et ordentlig alarm system. Noe han ksnskeb har fått montert i ettertid.


Synes saken er så spennede siden ingenting stemmer med TH.

Ikke typen til å ødelegge livet sitt med mord (tolmldig forretningsmann med is iagen i trading).

AEH har visst vært utro mot broren til TH og han har løpt etter broren sin med kniv på fylla på temperament han har så affekt drap passer ganske godt til profilen hans om jeg skal leke psykolog.


"gøy" /interessant om vi kan diskutere teoriene her også.

Dere finner meg i diskusjonen på flashback også.
Vis hele sitatet...
Følger diskusjonen på FB og du er en bra bidragsyter.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
Sitat av cowstore Vis innlegg
Har ikke lest noe om at ektemannen hadde vært i retten i forretningstvist før drapet, men om det er tilfelle så har det nok vært en naturlig del av etterforskningen å sjekke disse og nettverket rundt disse, som da ville hatt et motiv.

At hun har vært utro med broren hans og han har løpt etter broren med kniv regner jeg med bare er et tankescenario for deg, for dette er vel ikke informasjon som stemmer som en faktisk hendelse? Kan være greit å formulere seg riktig.

Anyways, de færreste partnermordere "er typen" til det. En mann med så mye penger har uendelige muligheter (til å leie topp profesjonelle leiemordere på darkweb om han vil), og uendelig makt. Sannsynligheten for at han liker denne makten er stor, og da også makten over henne. Den største drapsårsaken i partnerdrap er at kona vil ut av forholdet, og om hun har ytra noe sånt kan han ha planlagt drapet fra da av som en makt greie "får ikke jeg henne, skal ingen andre heller", eller rett og slett at han føler det ødelegger rykter eller statusen/stoltheten hans at folk får vite han ikke lenger "duger" som ektemann og kona vil skilles. Tenker ikke at et økonomisk skillsmisseoppgjør er en faktor i denne saken, når han har så mange milliarder så er det ikke noe fatalt å miste noen mills til en kone som evn vil skille seg, for alt vi veit så har dem særeie også. Jeg ser på det som helt usannsynlig at drapet er gjort i affekt og med kort planlegging. Et drap som ikke legger igjen noen spor av DNA eller digitale spor, ikke er sett eller hørt midt i et tett nabolag, er svært svært profesjonelt gjennomført og planlagt. Her har de gått rett inn i huset og visst i hvilket rom hun befinner seg, gått dit uten å ha blitt hørt eller oppdaget av henne tidligere, evn har hun oppdaget de i et annet rom og løpt og gjemt seg på badet som var eneste stedet til tegn på kamp, men man ville antatt at det ville være tegn på løping og frykt , raste stoler, pyntesaker på kommoder osv i huset da, eller kanter med stoff- eller hudrifter om hun har løpt gjennom huset i panikk for å gjemme seg.
Hvis jeg skal gjette hva som skjedde på badet kan jeg se for meg at hun har blitt dopa ned, følt seg uvel og holdt på å ramle, og på den måten har ting som har stått på vasken og hylla rast ned (om gjenstandene har rast ned pga kamp så kunne man tenkt seg at det ville lagt igjen noen DNA spor i form av blod eller hudceller pga rifter fra harde slag/grep, derfor ser jeg for meg at tingene har rast ned fra hylla på grunn av mildere grep som når man er i ubalanse og holder på å besvime og prøver å støtte seg) , også har hun blitt slept ut, derav slepesporene, og lagt i en bag eller eske eller lignende. Kanskje noen som har gått i snekker klær for at det skulle se mer naturlig ut fra utsida å lempe en eske eller stor bag inn i bilen siden det var snekkere som holdt på med arbeid på huset fra før.

Ja er en fascinerende sak. Har du link til tråden på flashback?
Vis hele sitatet...
Angående det med kniv og trusler er jo "sant",

Flere nære venner som har beskrevet han som sjalu og kontrollerende og utagerende etter utroskap. Blant annet krangling og løpt etter broren eller en annen med kniv på fest kort etter utroskapet (en naturlig reaksjon om storebror har stempla dama din tenker jeg)

Men det er nok kjent at han har temperament.

Ungene og aeh har fått svært lite av pengene.

Han virker svært gnien


Den ene datteren har levd et kriminelt liv og kjenner flere kriminelle.

Han gutten som ble kidnappet og løp inn i huset dems på natta med ulåst dør var visstnok en venn av datteren. Rart med to kidnappinger i samme hus ila et årti?

Får gjerne link til Facebook diskusjonen.

Er veldig mye "juicy" detaljer på flashback fra folk som er nære familien og også antakeligvis fsmiloen



Husk at pressekonferansen etter siste kontakt med kidnapperne var det ikke politiet som hadde noe med, det var adovltaen som holdt den pressekonferansen og prøvde å påstå kontakt med kidnapperne.

Virker som GM prøvde å presse frem kidnappingsbevis etter politiet ville etterforske mye grundigere rundt huset.


Nei her regner jeg med det blir tatt ut sinjtelse mot Th snart om det ikke allerede er gjort.


Regner ogsåed politiet har siktet flere rundt om som har bidratt eller har hatt små roller for å presse dem til å angi TH

Tror de er litt redde for å sikte han i tilfelle det kommer nye kidnapping bevis mens han er i varetekt og de ikke kan bevise hvem som har sendt disse. Da vil ha se mer uskyldig ut enn om nye kidnapping kontakter kommer mens han er fri...

Men flere av disse tingene er utsagn fra folk som er nære hagen familien og som har vist seg å ha rett i andre ting.


Er ca 5000 innlegg på flashback og mange useriøse, men man ser gjennom tråden hvem som er seriøse og som har holdt seg til fakta i saken.

Anbefaler å lese og følge tråden.

Kommer ca 3-5 fulle sider med nye innlegg i døgnet og mange spennende hypoteser. Noen av hypotesene er rene scifi men er jo spennende det også.

Svenskene viser også stor interesse.

At TH er gjerningsmann har nesten vært en trådsannhet siden starten, men det er mange andre teorier også.
Sist endret av PapaMarathon; 21. juli 2019 kl. 13:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva er kildene på det her? Hadde det vært sikre kilder hadde det vel stått i media? Veit ikke hvor mye man skal ta for god fisk en forumdetektiv som vil gjøre seg mer interessant som sier han kjenner til utroskaps og trussel historier, er venn av dattra osv
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
Sitat av cowstore Vis innlegg
Hva er kildene på det her? Hadde det vært sikre kilder hadde det vel stått i media? Veit ikke hvor mye man skal ta for god fisk en forumdetektiv som vil gjøre seg mer interessant som sier han kjenner til utroskaps og trussel historier, er venn av dattra osv
Vis hele sitatet...
Les selv å se.

Føles ut som dette er noe som kommer fra nærmiljø og som er dokumentert.

Tror ikke media vil sværte han før han Evt blir siktet pga hvordan saken ser utm

Jeg synes jo det er veldig interessant og all info måam behandle med skepsis, selvfølgelig det avisen skriver også som ikke er sitat fra politiet.

Er nok noen i familien som skriver inne på forumet der som vil finne ut hvem som drepte tanten eller bestemor/svigerinne eller noe.
I see you...
NAPse's Avatar
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Les selv å se.
Vis hele sitatet...
Nei.
Det er du som kommer med påstander i denne tråden og du kan ikke la andre argumentere for deg her. Og hvertfall ikke "forlange" at andre skal lese 5733 -femtusensjuhundreogtrettitre- poster for å få vite hvilke "kilder" som foreligger. Glem det.

Jeg er derimot interessert i å se "kildene" på disse påstandene.
Klikk gjerne på #<postnummer> på de aktulle postene på flashback og post linken her, eller siter de.
Sist endret av NAPse; 22. juli 2019 kl. 02:24.
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Les selv å se.

Føles ut som dette er noe som kommer fra nærmiljø og som er dokumentert.

Tror ikke media vil sværte han før han Evt blir siktet pga hvordan saken ser utm

Jeg synes jo det er veldig interessant og all info måam behandle med skepsis, selvfølgelig det avisen skriver også som ikke er sitat fra politiet.

Er nok noen i familien som skriver inne på forumet der som vil finne ut hvem som drepte tanten eller bestemor/svigerinne eller noe.
Vis hele sitatet...
Kommer ikke til å lese 411 sider for å finne det nei. Og ut fra hvordan traumer og sorgprosess fungerer så er det ikke sannsynlig i mine øyne at familien eller nære venner sitter inne på et svensk nerde/undergrunnsforum å diskuterer mordet og deler privatinfo. Men at tråden helt sikkert blir mer spennende å lese for de som følger med, når noen (hvem som helst) poster en sånn påstand for å fange oppmerksomhet på nett og gjøre tråden mer mottakelig for videre spekulasjoner det tror jeg nok.
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Les selv å se.

Føles ut som dette er noe som kommer fra nærmiljø og som er dokumentert.

Tror ikke media vil sværte han før han Evt blir siktet pga hvordan saken ser utm

Jeg synes jo det er veldig interessant og all info måam behandle med skepsis, selvfølgelig det avisen skriver også som ikke er sitat fra politiet.

Er nok noen i familien som skriver inne på forumet der som vil finne ut hvem som drepte tanten eller bestemor/svigerinne eller noe.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal media bry seg om de sverter noen? Media gjør jo dette stadig vekk.
Hørt om Se&Hør eller TMZ feks?
Å sverte folk (spesielt kjendiser) er jo det mye av det media gjør, det er det de tjener mye penger på.

At noen i familien der sitter å øser ut om så personlig informasjon som det på ett random nettforum i håp om å finne kidnappere/mordere?
Det virker veldig usannsynlig.
Altså tenk over det:

Noen kidnapper/dreper moren din.
Du bestemmer deg da for å logge inn på freak for å fortelle om den gangen faren din var utro og at han blir aggressiv i fylla i håp om at noen skal fortelle deg hvem som kidnappet moren din.

For meg gir ikke det mening uansett hvilken vinkel, grader eller rotasjon jeg ser det ifra.

Det finnes jo faktisk null nytte i det bortsett ifra å lage kvalme og spre rykter som ikke er bra for noen av de involverte partene samtidig som det ikke har noe som helst med kidnappingen/drapet å gjøre.


BTW; Har du noen gang hørt om Catfishing?
Altså hvem som helst på nett kan utgi seg for å være noen andre, det beviser faktisk ingenting.
Du aner ikke hvem som sitter bak tastaturet og skriver anonymt, så hvorfor tro på det som skrives uten sikre kilder?
Virker som kildene dine kun er kommentarer fra random anonyme folk uansett.
Sist endret av Flaffersen; 22. juli 2019 kl. 02:51.