Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1051
Hei....

Noen som kan hjelpe meg med å fikse nettet mitt. Problemet er at jeg ikke får spilt gta v online. jeg tror det er dns feil men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få fikset det. selskapet vi bruker er get. de vil ikke hjelpe meg men de snakket noe om porter. ????? noen som kan sende link til en video elns?


Takker for svar :P
Ta en nettverktest og se etter nat-type. Den bør være satt til type 2. Vet ikke om dette er problemet, men det var alt jeg kunne tenke på med den infoen jeg har.

Hva slags feil får du? ps3? xbox? Hva har du prøvd? Forbindelse? Type ruter?
Sist endret av Beis; 18. februar 2014 kl. 21:47.
Trådstarter
39 0
ps3. jeg bruker routern fra get. get box 2 hadde aldri problem med dette før jeg byttet til Get....

for å fortelle litt mere: jeg kan sitte å game ca en halvtime i uka med vennene mine på online men etter det vil den ikke mere før neste uke å sånn holder det på hele tiden.

men det er det er ganske merkelig for vis ikke boksen vil funke på gta ville den ikke gitt meg tilgang san av og til? kan spille alle andre spill uten problemer.

jeg har nat type 2 og det har vennene mine og de har ikke noe problemer? er det noen som har noen tips om noen instillinger jeg kan forandre på?
Sist endret av PyrooMan; 18. februar 2014 kl. 23:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.