Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3067
Jeg sitter her nå, kaldsvetter og har lyst på pepper...Hva bør jeg bruke? Har allerede drukket 2 liter svart kaffe, men lysten er der fortsatt...Noen forslag?
takk for alle svar!
Gjør noe! Jeg mener trikset er å holde hjernen okkupert med noe annet. Trening hjelper.
nå vet ikke jeg så veldig mye om det, men kanskje du skal prøve å gjøre et eller annet? sånn at du ikke tenker på det? tren, eller se på film eller shopping.. hjelper på nikotinsug,men skjønner at det er noe helt annet med pepper lksom da, men skader ikke å prøve håper det går bra
røyk hasj, se film og slapp av. Beste måten å slutte med pepper og andre stoffer spørr du meg. Men du kan såklart få problemer av å røyke hasj, men det minker iallfall lysten på pepper (mens du er fjern)! Det hjelper iallfall ikke å drikke seg full, da kommer pepper lysten på fullt. iallfall på meg!
prøv å sove deg igjennom abstinensene(?). Det har funka for meg, fyr deg gjerne en jonny eller noe sånt. Hold deg unna plasser du før kjøpt mer så går det sikkert over etter en dag eller to. Kan jo være mer alt ettersom hvor lenge du har styrt da.
er enig med blunty her...å slappe av med cannabis...og kanskje prøve å sove mest mulig....røyk ei feit ei og legg deg nedpå litt...eller gjøre noe morsomt mens du er fjern for å glemme at du har lyst på pepper
Hold deg unna Geir :P Eller du kan holde deg hjemme en periode.
Sist endret av St.Vitus; 22. desember 2006 kl. 18:25.
Og hvis du ikke liker å sitte og kaldvette vil anbefale deg å la være å drikke to liter svart kaffe.... :P
INTERN**Pandaaksel, jeg må snakke med deg p2p så fort som mulig, jeg kan hjelpe deg godt på vei min venn,tro meg. desverre har jeg korttidshukommelse som en gullfisk på hasj så jeg husker verken etternavn, telefonnr eller mailadr.
håper du husker hvem jeg er, kontakt vår fellesvenn, han kan gi deg nr mitt. (som pr. i dag ligger med hangover fra i går etter fjortis fyll med ølbong, u know whoo )

Krya på dig polärn!
Tørr jeg spørre, hva er pepper? er det noe narko, eller er det svartpepper dere snakker om nå:P:P? Kanskje litt teit spørsmål, men jeg må jo spørre:P
Pepper er slang for amfetamin.