Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 2998
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Vel, noen måtte jo hive igang dette topicet
Noen av dere som er russ i år? Har planer om noen av landstreffene?
selv skal jeg ihvertfall til Kongeparken, og ganske så sikkert til Lillehammer også. Blir gøy Fikk klærne for ett par dager siden, første treffet er om ca en måned... (Tryvann) I dag starter vi preppinga av russebilen også... weeeee
Sist endret av totto; 23. mars 2003 kl. 12:01.
Kom til lillehammer
Skal helt sikkert til kongeparken og kanskje til tryvann og lillehammer også.. Lenge leve russen Er blåruss da..

Synd russetiden bare varer 3 uker..
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
Sant, men det blir 3 sinnsyke uker
Gidder ikke Lillehammer, men skal til Stavanger!!! Blir party der!

Edit: Kanskje begge?
Sist endret av Nighthawk; 3. april 2003 kl. 08:33.
Tro meg, 3 uker er mer enn nok.
Jeg skal nok også til Stavanger og de ulike Tryvanns-treffene. Jeg har i grunn ingen store forventninger til russetida. Syns det er synd at hele greia har blitt et overorganisert reklame-sirkus, det tar vekk mye av sjarmen.
Enig, samtidig som prisene bare øker og øker..... Går nok en del kroner ut fra konto i løpet av de 3 ukene, hvem har råd til fler? Kanskje like greit at det bare er 3 uker?
nFF Marshall
morten's Avatar
3 uker? *fnis* Vi hadde russekroer fra skolestart, og fikk russetøy en del uker før påske. De 3 ukene kommer til å gå så fort forbi at dere kommer til å lure på hva faen som skjedde..
Rødruss her. Kommer nok til å dra på Tryvann, Lillehammer og Stavanger. Blir helt sikkert veldig artig med mye fyll og fanteri :P Også kommer Steve-O på Lillehammer, det blir bra..
Opprinnelig postet av morten
3 uker? *fnis* Vi hadde russekroer fra skolestart, og fikk russetøy en del uker før påske. De 3 ukene kommer til å gå så fort forbi at dere kommer til å lure på hva faen som skjedde..
Vis hele sitatet...
Har hatt kroer hele året vi også. Men ikke akkurat russetiden det? Litt mer seriøst opplegg i mai. Er blå, men fikk mye rart fra russeservice.....
haha, SteveO kommer jo til Lillehammer! slå den
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
er rød selv.. Russekroer har det vært en del av... Kjipt at det ikke er flere egentlig... alt fra russeservice var faktisk riktig hos meg.. selvom jeg fikk V istedet for W i bokstaver, men pytt, gjør ingenting..
skal til kongeparken tenker jeg.
Altså jeg tror Nordland suger på alt som heter russeting og sånt.
16 mai kommer nemlig Tre Små Kinesere for å spille her hvor jeg bor.
Da kan det ikke bli værre... :/
Men uansett, blåruss her, feiring skal det hvertfall bli
Opprinnelig postet av DJ ozon
skal til kongeparken tenker jeg.
Vis hele sitatet...
skal jeg også..!
Blåruss her..
skla på harstad treffet 9-11 mai... får se hva jeg får råd til ellers...

Russ 2003 lenge leve!!!!!
Kongeparken kommer til å bli dritkult.. Håper e snubler borti noen nff'ere, skal vel litt til med oppimot 10K der..
stavanger + alle tryvann treff

vamp
Russ er ut
Opprinnelig postet av Exodus
Russ er ut
Vis hele sitatet...
Misunnelig?
hehe...russ er phett!

er blåruss..
Skal til harstad..er atten år da harstad treffet begynner, og da vanker det en del gratis øl på meg...
▼ ... over en uke senere ... ▼
jeg er i russekatalogen, hvis det teller. modell *briefe*
Opprinnelig postet av Kamuflash
jeg er i russekatalogen, hvis det teller. modell *briefe*
Vis hele sitatet...
Teller ikke
King of Spooning
Acidous's Avatar
For peace and liberty to the first graders!
We must declare war against the axis of evil!
We must dispose of the russ president!

Harf harf harf!
kongeparken blir sjefs, men billetten var jo inni grønn helvette dyr. 600 fjellbøks for ei helg er relativt drøyt.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Kamuflash: den til russeservice? hehe
Opprinnelig postet av Nighthawk
Misunnelig?
Vis hele sitatet...
Ja kjempe, ha på seg røde/blå bukser med merker på, kaste egg på gamle damer og bli banket opp av yrkesfaglige retningslinjer..JAH tipper det ja. på hvilken måte blir man spesiell av å være russ?
LOL
Better than thou.
Banket opp av yrkesfag? That's a laugh :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
nei, ikke russekatalogen til russeservice. jeg er i en liten en, som jeg har laga selv, med bare bilder av meg som poser i russeklær. jeg gleder meg så fryktelig skjønner du.
je skal nok være russ i år også ja. er 3 året på rad da. Kongeparken der skal jeg være. 2-4 mai. Var blåruss første året og rødruss i fjor , tenker det blir en lett blanding i år. kansje det blir panzer jager russen. armyrussen.

Vis ozon fikser det treffet sitt snart kan vi jo kombinere det med kongeparken. tror scha skal til stavanger denne helgen stemmer det?
noen venninner av meg som går i 9. klasse skal "være" russ i år..

de var det i fjor også..
dem var på¨russedåpen hvor vi sitter på en badeplass og drikker oss drita og på en del andre russefester..
Ja, greit, kutt ut den hetsinga, selv om den ikke er seriøst ment.
tviler på det blir noe kongeparken på meg allikevel. er i en drittperiode nå der jeg har lite spenn. + jeg har litt planer for den helgen..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Her ligger det noen bilder tatt av undertegnede (med unntak av et par) på plass i Kongeparken:

http://home.no.net/spursu/stavanger/
Better than thou.
Dere gikk vel ikke tilfeldigvis med en stor banner med hammer og sigd?
Opprinnelig postet av Carlo
Dere gikk vel ikke tilfeldigvis med en stor banner med hammer og sigd?
Vis hele sitatet...
Vi har det på genserne våre, men ikke noe flagg eller noe lignende nei ...