Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1310
Jeg så "I kina spiser de hund" og oppfølgeren "Gamle mænd i nye biler" for en stund tilbake og har i ettertid funnet ut at ingen har sett disse geniale filmene

De er begge dansk produserte og er noe utenom det helt ordinære. Jeg synes selv de var kjempekonge og vil bare anbefale alle andre å se de

Gamle mænd i nye biler: http://us.imdb.com/Title?0246692

I Kina spiser de hunde: http://us.imdb.com/Title?0180748
I kina spiser de hund så jeg i niende. Genial! Har den enda.

Men Gamle mænd-. . . . har jeg ikke sett Har du den Tipex ?
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Nei ikke enda Skal stikke til byen etter jul og kjøpe de på DVD.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Stilen til Lasse Olsen minner veldig om Guy Ritchie, så de som liker Lock, Stock and two smoking barrels og Snatch kommer til å elske disse to filmene.
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Javist pokker! Snatch eier!
Rip DVD`en til oss andre da ?
Better than thou.
Har enda ikke fått sett I Kina Spiser De Hund enda jeg har hatt den i snart to år.. Må få satt av tid en kveld til å se den. :]
I kina spiser de hund er helt konge, men Gamle menn.. går jo på kino nå da.

Pusher og Bleeder er også helt rå. Sammen gjengen, men før "I kina.." Annbefales varmt! Kanskje litt råere enn de nye, men..
Bleeder er dritrå. Har den på DVD. Genial...
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
It's MORE! Konge! *skaffe*
hodler med gjengen her.. disse danske filmene er helt konge.. bleeder og pusher er fete som faen, samme gjelder i kina..
▼ ... over et år senere ... ▼
" Gamle mænd i nye biler"

Noen som vet hva sangen som Harald spiller i Mercedesen til Munken heter?

Evt. hele soundtracket til filmen.
jeg har gamle mend i nye biler og i kina spiser de hund.. gamle mend i nye biler har ikke subtitles da, men kan vel skaffes. si ifra hvis jeg skal uppe. ;O)
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Opprinnelig postet av serial_killah
" Gamle mænd i nye biler"

Noen som vet hva sangen som Harald spiller i Mercedesen til Munken heter?

Evt. hele soundtracket til filmen.
Vis hele sitatet...
Han spør etter soundtracket for fuck sake. Ikke etter filmen.
Jeg latsta ned "Gamle mænd i nye biler" for ikke så lenge siden, men skjønte faen meg ikke hva de sa - ar helt umulig å skjønna den stygge dansken...
Nå nok få sedd en verson men undertekst på...
Dansk er ikke vanskelig å forstå da, må bare høre etter.
Jeg elsker snatch og Lock, stock and two smoking barrels, og som gustp sa: jeg digger disse to filmene.

Btw: en annen dansk film som bør sees: "Blinkende lykter" tror jeg var måten å stave det på. Folk i den filmen er helt sprø.
Opprinnelig postet av serial_killah
" Gamle mænd i nye biler"

Noen som vet hva sangen som Harald spiller i Mercedesen til Munken heter?

Evt. hele soundtracket til filmen.
Vis hele sitatet...
Vet ikke hva sangen eller soundtracket heter, MEN musikken er laget av George Keller, håper dette kan hjelpe deg litt på vei