Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 834
Liker ikke det nye greia med at alle kan se hva jeg kommenterer og sånt oppe i høyre hjørne.

Hvordan skrur jeg av slik at jeg ikke havner på den lista der?
Privacy settings -> Control your default privacy -> custom og velg hvem som kan se det du foretar deg. Er ganske sikker på at det gjør susen.
Lurt lenge på det samme selv. Ikke brukt facebook siden den nye kom i bruk. Så spent på svar om det fungerer.

http://img32.imageshack.us/img32/8528/29734410150940819830137.jpg
Sist endret av stagg; 11. november 2011 kl. 22:26.
Er jo akkurat det samme som gamle facebook. Alle kan se dine oppdateringer osv...
Sitat av jalig Vis innlegg
Er jo akkurat det samme som gamle facebook. Alle kan se dine oppdateringer osv...
Vis hele sitatet...
Ikke vært mye på face i det siste? Nye facebook lar andre se alt du gjør. Kommenterer du noen sin status, så vil venner av deg se hva du kommenterer. Du kan se hva venner kommenterer til venner som ikke er venner av deg. Ergo, alle ser hva du skriver.
Tror facebook er frivillig, men har tatt feil ved andre annledninger...