Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 904
Hei alle sammen.

Landet nettopp fra en salviatur, som var noenlunde ekstrem, men jeg så ut til å overleve. Det som er merkverdig er at jeg er for øyeblikket sterkt påvirket av alkohol, men kjente allikevel ikke noen forskjell på salviaturen, fra det jeg gjør i edru tilstand. Tenkte kanskje dette kunne være interessant for fremtidige psykonauter. Fy faen for et stoff! God tur videre...
Salvia funket ikke på meg i det hele tatt
høres veldig spennende ut når jeg hører som har prøvd og fått effekt
"Smakte" på det en gang. Putta en dæsj i lummen, men fikk ikke noe effekt av de par trekka.
For meg så smakte det som å røyke tørt løv, men det går kanskje å blande salvia meg noe?
En ide: Hva visst du bruker salviaen som "tobakk" og blander i litt brunt?
jeg og en kompis røykte 1gram salvia 10x med sann smak ting..
ganske godt å røyke egentlig :P men blei skuffet over effekten ja
Ett tips er å prøve å holde selve røyken varm nok. Vannpipe bl.a skal i teorien funke dårligere osv.
Er du skuffet over effekten/ikke får funk har du sannsynligvis gjort noe feil, for salvie er det heftigste naturen har å by på imo.
røyket det på en vannbong..
Viktig med høy nok varme, stødig flamme osv.
De fleste lovpriser Salvia røykt i bong, da du kan ta store trekk ganske så raskt.
Dette er bra fordi at røyken omformer seg kjemisk hvis den "står" for lenge.

På linje med vaporizer er nok en skikkelig god bong en av salvia-røykerens beste hjelpemiddel.
rollings funker veldig lite.



R.
Sitat av Xelerator
jeg og en kompis røykte 1gram salvia 10x med sann smak ting..
ganske godt å røyke egentlig :P men blei skuffet over effekten ja
Vis hele sitatet...
Haha, enten ljuger du eller så har du gjort noe veldig feil. En sterk dose for de fleste er 150 mg 5x. Da blir man skutt ut i rommet før du rekker å legge fra deg bongen. Husk å bruke såkalt "TurboTorch" for å få høy nok temperatur på flammen (min holder 1300 Celsius). Videre skal det nevnes at Salvia ofte må røykes et par ganger før man blir vant til effekten og får rusen. Men har du røyka 1 gram 10x burde du ha gått på en skikkelig bad trip allerede.

Sitat av sAGe
Ett tips er å prøve å holde selve røyken varm nok. Vannpipe bl.a skal i teorien funke dårligere osv.
Er du skuffet over effekten/ikke får funk har du sannsynligvis gjort noe feil, for salvie er det heftigste naturen har å by på imo.
Vis hele sitatet...
Hvor i all verden har du at vannpipe skal funke dårligere fra? De fleste salvia hardheads bruker jo nettopp dette. Det faktum at virkestoffet må ha høy temperatur for å frigjøres betyr ikke at det mister noen effekt når det allerede er frigjort fra bladet og passerer gjennom vannet i pipa.
Jeg røyka 1g 10x i dobbelbollebong Fikk 3min med passe rar tilstand, men ikke noe å juble for :0 Brukte stormlighter, regner med det er varmere enn vanlig
Sitat av cryo
Jeg røyka 1g 10x i dobbelbollebong Fikk 3min med passe rar tilstand, men ikke noe å juble for :0 Brukte stormlighter, regner med det er varmere enn vanlig
Vis hele sitatet...
Hmm, da ville jeg stilt spørsmålstegn ved kvaliteten. Første gangen jeg røyket salvia ble jeg bare litt skeiv også. Føltes litt ut som verden var skrudd noen grader til siden, men effekten forsvant fort. Når jeg derimot lastet 300 mg 5x oppi bongen andre gang ble jeg skutt rett ned til helvete i 2 minutter.
Kjøpte sånn liten rund "eske" i plast med sånn flott designerlogo med "SALVIA" og greier i en smartshop i amsterdam, det var the real deal vil jeg mene, har også prøvd å røyke blader
Hmm, det hørtes rart ut. Det skal visst være en liten del av befolkningen som rett og slett ikke blir ruset på salvia. Kanskje du er en av de "heldige". Ellers er det bare å fortsette å prøve og "break through". Før eller siden skjer det kanskje, og da blir du så vettskremt at du aldri rører stoffet igjen :P
Jeg ble jo rusa da, men ikke i en sinnsykt grad lism :P