Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 720
Er det noen her inne som har peiling på montere sånne LED lys under skilt plata?

Priser, og tips hvor man kan bestille slike av god kvalitet og lav pris?

Og hvordan man monterer dette for dummies :-)
Ville som "dummie" satt noen andre på jobben. Just in case. Sikkert en kompis som kjenner noen.

Resten får noen andre svare på, da jeg parkerte for 6 år siden og henger etter.
Tenker du på ledbar?
Trådstarter
68 7
ledbar ja
Hva ligger budsjettet ditt på? Tenker en 22" vil passe fint under skiltet ditt.
Valostore.no har mye forskjellig.
Trådstarter
68 7
Har ikke peiling på hva som er vanlig.. 2000 kr?
Bare sørg for at den sitter godt i fronten ellers så vil den riste under kjøring og lage skikkelig ubehagelig lys.. og, om du kjører mye i områder hvor det kan hope seg med is på/ved/rundt lyktene så bør du kanskje ha en LEDbar som takler det.
Trådstarter
68 7
men montering av strøm og bryter inni kupeen da?
Sitat av Sussex Vis innlegg
men montering av strøm og bryter inni kupeen da?
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke bryter lengere og det absolutt enkleste er å bare kjøpe ett relé på Biltema og hente styrestrøm fra fjernlys.
Spørs jo helt hvilken bil man har da, har du så ny bil at du trenger med canbus styring så må du få noen med peiling til å gjøre det, har du en eldre sliter kan du legge minus til rele fra batteri, pluss til rele fra batteri, og måle fram til styrestrøm direkte i kontakta til nærmeste fjernlyspære og skjøte deg inn der, så skrur ledbar seg på samtidig med fjernlys.
Trådstarter
68 7
Har en nyere bil så jeg tror jeg setter noen med peiling til å gjøre det.

Takk for inspill og svar
Legg ut et innlegg i ekstralys gruppa på facebook så finner du noen som kan hjelpe deg med montering.
Sitat av Wipeout Vis innlegg
Legg ut et innlegg i ekstralys gruppa på facebook så finner du noen som kan hjelpe deg med montering.
Vis hele sitatet...
Kan du spesifere hvilken ekstralys gruppe? Finnes flere. Er i samme situasjon som ts