Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 955
Singelen '2090' er ute via 'Soul Theory Records'. Låta er tilgjengelig på Spotify, iTunes, SoundCloud og YouTube. Kranky er på beaten og jeg på mix, rec og master. Alle tilbakemeldinger settes pris på!! Ha en fin kveld

https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=nLhDkrcSCn4
Ble bra den. Desverre ikke noe som jeg gidder å høre på da, gadd ikke høre ferdig hele sangen engang. Dette er mest fordi jeg er veldig kresen på lyrikken i stort sett all hip hop.

Beaten derimot, har dere fått bra til. Dere fra soul theory vet jo hva dere driver med.
Beaten var veldig bra, synes du tar opp et tema som folk flest snakker om alt for lite, og du har en positiv påvirkning til andre folks holdninger til miljøendringene og kanskje du kan snu noen på hodet, så det blir mindre søppel rundt om, er du heldig treffer du en moderbie og får hele kuba rundt til å være med. For konstruktiv kritikk vil jeg påpeke at noe av teksten var litt far-off og barnslig, spesielt med måten du legger om stemma di på - ufatterlig uheldig kombinasjon, og jeg tror du vil nå flere ved å være hakket mer voksen, rasjonell og ordentlig i tekstbruket ditt. Det er kun mine tanker. Dette var langt fra elendig, hørt MYE verre.