Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1526
https://soundcloud.com/bangsund87/bangsound-grummy

Hva synes om mixen og alt? Høres ganske fett ut på monitorrene mine

https://soundcloud.com/bangsund87/bangsound-grim mente jeg
Sist endret av Themosthigh; 17. desember 2015 kl. 21:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
"Sorry, we can't find that track".

Linken din funker ikke.
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
"Sorry, we can't find that track".

Linken din funker ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg la til en ny
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hører bare på PC-høyttalerne kjapt nå, men jeg savner mer dynamikk og variasjon.
Skal være helt ærlig. 0:25-0:50 var ganske turnoff. Du har noe bra gående etter 50, men ville ikke gått så hardcore på starten om du skal ha en så rolig uplifting del etterpå. Resten av sangen var bedre enn mye jeg har hørt på soundcloud.

Mitt tips ville vært å droppe delen nevnt ovenfor av den grunn at det bare ikke faller på plass med det som følger.
Oj takk mister

I denne sjangeren som kalles Hardstyle, er de fleste låter byggd opp akkurat slik. Med brutal intro som egentli ikke har noe med den melodiske delen å gjøre. Noe som "Hard intro, episk melodisk vers/ref, like hard outro"

Her er et eksempel fra en proff Headhunterz - Dragonborn (Skyrim Tribiute)
Sitat av Themosthigh Vis innlegg
Oj takk mister

I denne sjangeren som kalles Hardstyle, er de fleste låter byggd opp akkurat slik. Med brutal intro som egentli ikke har noe med den melodiske delen å gjøre. Noe som "Hard intro, episk melodisk vers/ref, like hard outro"

Her er et eksempel fra en proff Headhunterz - Dragonborn (Skyrim Tribiute)
Vis hele sitatet...
Cool, er ikke så kjent med den sjangeren selv