Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 12052
burde vært möderatör
Sitat av _Main Vis innlegg
haha, what evah - men uansett narko er narko - det er noe dritt, ødelegger for så alt for mange, Dere burde slutte å syte om å bli busta å hva faen alt er å heller face the fact, Samfunnet hadde vert mye bedre uten Narko og Narkomaner- hut dere en vei.

Angående hva jeg tjener, så har ikke vi i FSK noen fast lønn- Men vi har gratis kost og losji på alle slags baser/byer i europa vi besøker, dessuten betaler vi ikke i naerheten så mye skatt som dere,,- men ja jeg tjener over gjennomsnitts lønn og betaler langt mindre en snittet- noe som bare burde vere en selvfølge i mine/våre øyne. Reiser også gratis kollektivt å har andre goder- men til gjengjeld så vil jeg si vi gjør vårt.

Dere aner ikke vilke grunner jeg har til å hate narkotika å narkomane så mye som jeg gjør - jeg har vert til helvette og tilbake i tjenesten å sett så alt for mye, sett hva folk er i stand til å gjøre for en liten sprøyte-
Dere ser bare ikke det større bildet. dere vet så alt for lite.
Vis hele sitatet...
Det er direkte skremmende at idioter som deg i det hele tatt får nærme seg våpen. "Samfunnet hadde vert mye bedre uten Narko og Narkomaner" sier du som om det skulle vært et argument for noe som helst. Jesus fucking christ! Samfunnet hadde vært "bedre" uten alkohol, tobakk, dverger og funksjonshemmede også - betyr det at alt som ikke er direkte gunstig for fellesskapet bør fjernes og forbys? Eller gjelder denne logikken bare narkotika og andre upopulære byrder?

At du har sett noen skrekkeksempler på desperate knarkere i Afghanistan eller whatever betyr ikke at verden er like svart/hvitt som du skal ha det til. Du er 27 år for faen. Voks opp!

http://d2tq98mqfjyz2l.cloudfront.net/image_cache/1335629088583240.jpg

Ang. Main og at jeg kalte han idiot:
  1. Han ignorerer alt av gode motargumenter, viser ingen vilje til å føre en moden diskusjon, skriver istedet "haha, what evah" og fortsetter deretter å lire ut enda mer av det usammenhengende pisspreiket sitt.
  2. Han legger ut om hvordan han drikker whiskey i ny og ne uten å være alkis, og prestererer deretter i samme innlegg å påstå at alle med et tilsvarende sunt forhold til cannabis er narkomane. Dette er så hyklersk at jeg nesten får hodepine...
  3. Han kaller både røykere, "narkomane" og overvektige svake mennesker og avskum uten engang å begrunne det skikkelig.
  4. Han skriver som en 12-åring med én arm.

Derfor kalte jeg han en idiot. Just sayin'
Sist endret av pappabetaler; 7. februar 2014 kl. 19:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei! Jeg bruker bare denne tråden der sitvasjonen er nok så lik

Blei nettopp tilfeldig tatt i uro rassia, typisk wrong place, wrong time senario.

Jeg er lagt over 20, ble tatt me en mindre mengde hasj. Men erkjente røyking og besittelse av den lille klumpen.
Jeg skrev under kontrakt på røykebot osv.

Men jeg nektet å gi de pinkode til telefon, som ble tom for strøm oppi hele sitvasjonen.


Etter som at jeg har skrevet under aksept på forelegg, hvor lenge kan da politiet ha telefonen min? Der jeg ikke er under noen etterforskning (som jeg vet om).

Kan jeg be om telefonen min tilbake siden at jeg ikke har en pågående sak?
Finnes det noe regelverk jeg kan slå i bordet?
Sist endret av Themosthigh; 12. februar 2014 kl. 01:10.
De tok fra meg en dyr telefon, som jeg aldri fikk tilbake. Jeg nektet forøvrig å oppgi pinkode. (jeg slo av begge telefonene mens de sto og snakka til meg)

Den andre fikk jeg vel tilbake etter så lang tid at jeg hadde allerede kjøpt meg ny mobil.. Og før noen spør, begge var registrert på meg.
Sist endret av SkittenKanyle; 12. februar 2014 kl. 11:38.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av _Main Vis innlegg
haha, what evah - men uansett narko er narko - det er noe dritt, ødelegger for så alt for mange, Dere burde slutte å syte om å bli busta å hva faen alt er å heller face the fact, Samfunnet hadde vert mye bedre uten Narko og Narkomaner- hut dere en vei.

Angående hva jeg tjener, så har ikke vi i FSK noen fast lønn- Men vi har gratis kost og losji på alle slags baser/byer i europa vi besøker, dessuten betaler vi ikke i naerheten så mye skatt som dere,,- men ja jeg tjener over gjennomsnitts lønn og betaler langt mindre en snittet- noe som bare burde vere en selvfølge i mine/våre øyne. Reiser også gratis kollektivt å har andre goder- men til gjengjeld så vil jeg si vi gjør vårt.

Dere aner ikke vilke grunner jeg har til å hate narkotika å narkomane så mye som jeg gjør - jeg har vert til helvette og tilbake i tjenesten å sett så alt for mye, sett hva folk er i stand til å gjøre for en liten sprøyte-
Dere ser bare ikke det større bildet. dere vet så alt for lite.
Vis hele sitatet...
Du vet at "hasjnarkotikasprøyte" bare er ett uttrykk for å gjøre narr av folk sant? Ingen som setter hasjsprøyter. Tviler på det er så mange som er villig til å gjøre hva som helst for hasj heller, som faktisk virker som poenget med tråden. Jepp, samfunnet hadde vært bedre uten noen rusmidler, men mener du at statens "IKKE GJØR SÅNN!" politikk funker? Eller er det bare en utopisk fantasi?

Og så en usaklighet: Skal du nevne trappetrinnsteorien nå?