Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 646
Hvilke produsenter har kommet lengst med netbook froten?

Har sett litt på ASUS Eee, men oppfyller ikke helt mine krav.
Noen andre produsenter som kan anbefales?

Er ute etter noe kraftig shit som man kan multitaske Office programmer, og haugevis med Internett-faner oppe.
Sist endret av Oneblo; 21. juni 2010 kl. 18:28.
Ganske fornøyd med min Lenovo-netbook.
Vet ikke nøyaktig produktnummer, men den seneste av disse burde være fin til dit behov.
Kjæresten min skal selv ha en slik i nær fremtid, uten at jeg aner pris eller skjermstørrelse på det du vil ha så har hvert fall vi landet på Lenovo IdeaPad S10-3. Fant den et annet sted med større harddisk++ også, hvis jeg ikke husker feil.
Er selv ingen storfan av disse mini-maskinene, men under computex ble det vist frem mye artig.
Blant annet dro Asus frem nye modeller i U-serien sin. Dette var U35JC og U45JC. Dette er noen modeller jeg selv vil holde øye med videre. Prisen er ikke verst heller. De er meldt å komme ut i starten av August.
Sist endret av Public_htmL++; 21. juni 2010 kl. 20:00.
Jeg har en Lenovo IdeaPad S10-3, meget fin maskin. Kjøpte den da datakjeden hadde den på tilbud.