Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 4266
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
og røyker/snuser dere ved siden av? er dere i jobb ? hvordan klarer dere å finansiere dette økonomisk? ingen dømmetråd, er bare nysgjerrig
Anonym bruker
"Vred Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Full jobb med lønn på rundt 550 000
Bruker da ca 1000 lapp på snus. Fra 250 til 500 pr mnd på andre rusmidler. Som Hasj/mdma/lsd
I læra, bruker ca 400-500 på røyk, 1500-2500 på brunt, +ca 600-700 på Lucy, mandy
Sist endret av mekkeboks; 4. desember 2018 kl. 14:35.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
5-20k. Blandingsmisbruk
Stort set så lite at det ikke er noe jeg tenker over nå om dagen. Så lite rus at det ikke er verdt å tenke på. Snuser fast men lite, av ren gjerrighet. Tidligere når en var ung og på festivaler hele sommeren, samt lange ferieturer, da kunne det ryke mange tusen kroner på rus på sommeren og gjerne i desember også - julebord, romjuslfest, nyttårsaften. Så var det roligere resten av året. Men rus har aldri tatt så stor plass at det ble merkbart økonomisk. Det ble vel mer at en bare valgte bort andre ting de gangene de mye fest.
Sist endret av random67489; 4. desember 2018 kl. 15:05.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1000kr alkohol, 2000kr ganja, 1000kr snus, 200kr røyk
Bruker vel en 1000-1500 på weed.
Sleng på et sted mellom 500 og 1500 på andre rusmidler; piller og pulver og lapper og hva jeg nå kommer over.
Og så blir det vel kanskje en 3000 på alkohol.

Har slutta med sigaretter, har aldri snust noe videre.

Finansierer forbruket med jobb.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Deltid.

Sigarett 1800/2400 (kartong)
1000/2000 amf
180,- snus bare til bruk på jobb
500/1000 alkohol
slutta å handle ganja, blir heller noen trekk her og der.

Men bruket har varriert veldig de siste årene.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker vel cirka 65 000 på hasj i måneden.
Men sitter igjen med 35 000 i fortjeneste Bruker ingen substanser selv
ca 3000 på kokain og ca 4000 på alkohol
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bruker vel cirka 65 000 på hasj i måneden.
Men sitter igjen med 35 000 i fortjeneste Bruker ingen substanser selv
Vis hele sitatet...
dont get high on Your own supply
Par tusen i røykings, 1000-5000 alkohol og 1-2000 andre drugs. Jobber i industrien.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fast ansatt
Ryker ca 1500 uka på alkohol.
Stuslig liv
I uka bruker jeg ca: 1000kr i øl, 4-500 på sigaretter, 250-2500kr på ecstasy, amfetamin, kokain, ghb, kodein, tramadol ettersom hva jeg føler for å ta eller får grei tilgang til. Blir fort stusselig på lærlinglønn.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Maxinbror Vis innlegg
dont get high on Your own supply
Vis hele sitatet...
Tror mer 35k er fortjenesten, regner med 65k er for en kilo
Når jeg røyket hasj gikk det 3k i mnd, finansiert av nav.

Sluttet med hasj når jeg kom meg ut i fast jobb, 0kr på ulovlige rusmidler.
600kr til nikotin, litt vape og litt snus.
500kr til alkohol.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
3000-4000 per måned på alkohol. fulltids jobb ca 300k i årslønn. klarer meg fint, men fy faen dyrt med drikke i norge.
kan fort ryke 1000kr etter en tur på byen.
Anonym bruker
"Lilla Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukte ca 32k måneden fra januar til september på kokain. Røyka opp 5-6k å spist benzo for 2k måneden kansje. Jobbet som lærling under hele perioden. Ingenting jeg er stolt av akkurat, nå bruker jeg kansje 5k i måneden på hasj/benzo/kokain.
Jobber heltid tjener ca 35000 om det er en måned uten overtid, har kun prøvd " ting" en eller to ganger i året, så det utgjør ikke mer enn en12årings lomepenger. ellers vaper jeg, og det er kanskje 250kr i mnd? Snuste før, og da var det en halv snusboks om dagen til 100 spenn stykket
Sist endret av Mokkasinen; 5. desember 2018 kl. 09:20.
Oj, tenker ikke såå mhe over dette lenger, har finansiert med salg for noen år tilbake. Nå er det jobb og god lønn, men kommer helt ann på, men det jeg bruker fast er hasj og da går det vel 1500 kr på en mnd. Men hvis jeg kjøper mdma/kokain diverse er den summen nærmere 6-7 lapper, men for eks med mdma så kan jeg kjøpe et gram som jeg har i over et år av gangen osv
▼ ... over en måned senere ... ▼
Profesjonell fuck up
19 6
Ca 400 på alkohol.
Anonym bruker
"Halvfylt Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
30000 på brunt, og sitt da igjen med 20k fortjeneste og 30g til eget bruk.

Noen ganger kjøper jeg inn 2 ganger på 1 mnd.

Får å si det mildt, en plate blir lett solgt på 1 dag til 180kr grammet langt ute på bygda.

En annen metode jeg bruker når jeg er blakk er at jeg får alle til å forhåndsbetale, så kjøper jeg inn billigt og røyker overskuddet. Da betaler også kundene drivstoffavgift.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rundt 15k på røykings mens jeg holdt på med det. 20-25k når jeg også brukte brus og alkohol. Nå hvor jeg ikke rører kola eller cannabis ville jeg si kanskje 5000+ fordelt på Alkohol/psykedelika/MDMA/pregabalin/opoider og annet.

Finansiert med jobb.
1000-2000 på weed og snus er jeg faktisk usikker på. 200 på sigaretter.
Sist endret av Puppydemons; 11. januar 2019 kl. 05:49.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er økonomisk priviligert gjennom en godt lønnet jobb og sjekker sjeldent kontoene mine. På grunn av forskjellige omstendigheter ble november en nokså usunn måned, og etter 20 dager med daglig heroin(mis)bruk og fri fra jobb ble jeg nysgjerrig på hvor mye jeg hadde sponset Norges underverden med denne måneden. Det hele beløp seg til intet mindre enn 75k. Fordelt på 20 dager antar jeg med rimelig sikkerhet at dette er ny pers.
2000 på sigaretter, drikker svært sjeldent. Koser meg med litt psykedelika 3-4 ganger i året, så det blir ikke store utgiften gitt. Tjener tett opp mot 500 i året.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror mer 35k er fortjenesten, regner med 65k er for en kilo
Vis hele sitatet...
65K for en kg brunt er altfor mye
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Maxinbror Vis innlegg
65K for en kg brunt er altfor mye
Vis hele sitatet...
Spørs jo hva slags kvalitet det er da, viss du vill ha standard kommersiell hasj kan du nok si det.