Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 940
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har nettopp kjøpt ganske så bra kola på nett, mottatt idag.

Det eneste jeg savner er bedøvelsen/nummenheten man får av kola.
Jeg har en liten flaske Dentinox, som inneholder benzokain, kan jeg på noen måte få blandet inn benzokain i kolaen slik at jeg kan få bedøvelse av den grunn?
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan også få tak i benzocainpulver ifra kina uten særlig stress.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan også få tak i benzocainpulver ifra kina uten særlig stress.
Vis hele sitatet...
Okei! Takk for tipset! Så det er 100% lovlig at det ikke blir noe krøll, i verste fall beslag som ender i politianmeldelse for ulovlig imponert?

Har du noen spesifikk side som er legit man kan bestille fra?
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okei! Takk for tipset! Så det er 100% lovlig at det ikke blir noe krøll, i verste fall beslag som ender i politianmeldelse for ulovlig imponert?

Har du noen spesifikk side som er legit man kan bestille fra?
Vis hele sitatet...
Lovlig er det ikke, så blir det stoppet i tollen blir det nok bare sendt til destruering om du ikke har resept.
Wish klarte å levere for min del, gjør underverker for tannverken når man ikke har mulighet til å besøke tannpinern.
Nå er tiden inne for å kjøpe anal lube med lidokain og følge oppskriften til nilered

https://youtu.be/WA-q4pXd0Pk