Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 4825
Er det farlig å drikke dette?
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du vil få forgiftning, kramper og tisse blod så værsegod. Kan enkelt google deg frem om dette er trygt eller ikke.
Ta og tenk litt. Den selges ikke på Polet til en skyhøy pris. Det er sikkert en grunn til det.
Virka trygt etter google søk

Giftsentralen sa det gikk bra, men fortsatt ikke sundt.
Sist endret av NokErNok; 23. mars 2022 kl. 03:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Dette var det første Google sa:

"Vindusspylervæsken inneholder som oftest etanol og/eller isopropanol.
Ved svelging av en liten slurk er det liten risiko for forgiftning.
Ved større mengder, kontakt Giftinformasjonen for råd om videre oppfølging"


Legg bort den kanna a. 7-8 timer nå så åpner polet.
Det klarer du.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Dette var det første Google sa:

"Vindusspylervæsken inneholder som oftest etanol og/eller isopropanol.
Ved svelging av en liten slurk er det liten risiko for forgiftning.
Ved større mengder, kontakt Giftinformasjonen for råd om videre oppfølging"


Legg bort den kanna a. 7-8 timer nå så åpner polet.
Det klarer du.
Vis hele sitatet...
Snakka med giftsentralen etter en samtale med legevakt, og ingen ble bekymra.

Tant en 0,5l med 9% i kjøla
Sist endret av NokErNok; 23. mars 2022 kl. 05:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
..og ingen ble bekymra.
Vis hele sitatet...
Jeg mener ikke at du dauer jeg heller selv om det definitivt ikke er sundt, men at du ikke klarte å vente til
polet eller butikken åpnet og måtte ut i garasjen for å fikse drikkevarer er jo en tanke vekker. Eller?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg mener ikke at du dauer jeg heller selv om det definitivt ikke er sundt, men at du ikke klarte å vente til
polet eller butikken åpnet og måtte ut i garasjen for å fikse drikkevarer er jo en tanke vekker. Eller?
Vis hele sitatet...
Det handler om cash. Har benzo tilgjengelig men liker ikke benzorusen
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Det handler om cash. Har benzo tilgjengelig men liker ikke benzorusen
Vis hele sitatet...
Må du ruse deg på noe som hellst? Virker usunt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må du ruse deg på noe som hellst? Virker usunt
Vis hele sitatet...
Nei, men noen ganger går livet rett vest....
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Nei, men noen ganger går livet rett vest....
Vis hele sitatet...
Virker ustabilt. Skriver i andre innlegg du tar vival mot diverse og nå prater du om at du ikke liker «rusen» av det? Ta deg heller en løpetur kis
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Virker ustabilt. Skriver i andre innlegg du tar vival mot diverse og nå prater du om at du ikke liker «rusen» av det? Ta deg heller en løpetur kis
Vis hele sitatet...
Spinger ofte på mølla, vival tar 10% av symptomer. Hva med resten?

Våkna og leta etter sokka mine idag. Titta under senga å der lå hagla...
Sist endret av NokErNok; 23. mars 2022 kl. 06:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er godt å høre at du er på bedre tanker. Har du vurdert noen å snakke med? Dps eller lignende?
Ser ut som du har fått nok advarsler. Hold oss oppdatert fremover hvordan eksperimentet ditt går.
Anonym bruker
"Sinna Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor drikkes ikke kondensfjerner 902 istedenfor? Tror det smaker mer nøytralt og er sterkere enn spylervæsken.
Fås på den lokale bensinstasjon.
Sitat av SmekeReven Vis innlegg
Det er godt å høre at du er på bedre tanker. Har du vurdert noen å snakke med? Dps eller lignende?
Vis hele sitatet...
Har vært hos DPS før men de sier de ikke har noe behandling til meg. Er igrunn relativt frisk men sliter mye med konsentrasjon osv.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Åssen fikk det metjs
Hørte rykter om at metjsn kom med posten.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Åssen fikk det metjs
Vis hele sitatet...
Har du også drukket?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Til neste gang, kjøp deg heller et vinsett på europris og brygg deg 25liter 15% til 400kr.

Enda billigere kan du kjøpe en pakke turbo gjær og 6-8kg sukker. Da får du 25liter 15-18% til ca 150 kr.. Smaker ikke akkurat godt men funker fjell og mye sunnere en spyleveske.
Hvordan gikk det med trådstarter kan du skrive hvordan opplevelsen din var, vist du enda lever.
Mhm Mojito alá Biltema
Anonym bruker
"Hoppende Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oppdatering?
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er en ting å ruse seg på div. produkter som dette fordi man synes polet blir for dyrt, men å ty til spylevæske fordi man *må* ha noe å drikke på når polet er stengt er...... den største røde alarmen jeg noensinne, som jeg ikke forstår at *noen som helst * klarer å overse.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er en ting å ruse seg på div. produkter som dette fordi man synes polet blir for dyrt, men å ty til spylevæske fordi man *må* ha noe å drikke på når polet er stengt er...... den største røde alarmen jeg noensinne, som jeg ikke forstår at *noen som helst * klarer å overse.
Vis hele sitatet...
Er jo ikke sånn at man overser det men mange klarer jo faktisk ikke endre seg Selv om de vet de lever en destruktiv livstil. Blir som å gå til en som skyter heroin og si hei du visste du at det er farlig? Da får man ikke til svar at ååånei det visste jeg ikke takk da slutter jeg
Sist endret av Bluesky_; 23. januar 2023 kl. 17:41.
begynn å sett cider eller noe, 10-11 kartonger first price eplejuice, 2 kg sukker og en pakke gjær i en 25 liters dunk med gjærlås på badet er alt du trenger, denne oppskrifta gir deg noe som ikke akkurat smaker godt men den røsker i fletta
Anonym bruker
"Hoppende Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er en ting å ruse seg på div. produkter som dette fordi man synes polet blir for dyrt, men å ty til spylevæske fordi man *må* ha noe å drikke på når polet er stengt er...... den største røde alarmen jeg noensinne, som jeg ikke forstår at *noen som helst * klarer å overse.
Vis hele sitatet...
Vanskelig å ha noe å si når man ikke vet hvorfor da..
Ofte tilbud på 1.5% eplejuice til en tier div plasser. Fyll en 25 liter dunk og sleng oppi et par pakker Us-05 gjær og en kg sukker.
Da har får du en meget habil cider på rundt 7.5%.

Arbeidstid omtrent det samme som å steke deg en grandis
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oppdatering?
Vis hele sitatet...
Det var et engangstilfellet er oppe å går, trener osv som vanlig igjen. Dagen etter jeg drakk spylevæske fiksa jeg vival til legen istedet og brukte det noen uker mens jeg starta å spise, trene igjen osv 👍