Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1187
har bare lagt merke til en tendens i det siste.

Hvorfor skifter "alle" nick?
Se på f.eks. Dweep. Han har hett både Dark, og Xtrize
Predator har hett både predator og nå Xerxzez.
Jeg kunne sikkert ha fortsatt slik en stund, men...

Ville bare komme frem til at det er jæveli vanskelig å holde styr på folk når de skifter nick hele tiden.
Jeg syns det er ganske iriterende! Det er greit med skifting av avatar, men hvorfor nick?

Bortsett fra dette vil jeg si at desember hittil har vært en dritt måned!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
skal vi nekte dem å bytte navn da? lite vits i det, dessuten ser jeg ikke problemet, er fremdeles samma folka
Jeg laga nettopp en post der man kan skrive hvis man har skifta nick... da er det ikke noe problem lenger!!!
Greit!

Folka i 9'ende vinner.

Hvorfor skifter ikke bare alle nick! Det hadde vært en god ide. Plutselig kunne Iblis ha hett nso osv. det hadde blitt gøy!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
heh, ja.. slash nick ibIis
heheh, det var tider.
Better than thou.
Hvorfor gir du ikke bare faen i å være så jævelig sur? DET ville vært gøy.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
forøvrig bør det nevnes at det er ... altfor mange år til at jeg klarer å telle dem, siden jeg gikk i 9de
er jo egentlig dems problem som bytter nick
det er jo de som blir glemt av mange

jeg visste ikke at det var dweep som hadde vært dark og xtrize, så jeg så på han som totalt ukjent

huhu
vrææ, jeg er rutinert...ingen vet hvem jeg er!!!


KØDDA!!!!!

Så nå vet alle som åpner denne eller den andre posten at jeg var Dark...og Xtrize!!!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det hadde vært å foretrukket om man kunne moderert utrops-, og spørsmålstegn. Ett har som regel bedre effekt en 15.
Vil si at 2 stk er relativt få av over 1000 members

Ser forøvrig ikke poenget i å huske alle nickene heller, de man kjenner - merker man hvis skifter nick osv.. det bør egentlig ikke ha noe å si..

Virker egentlig som du bare er litt sur idag?
Jeg syntes alle er sure for tiden, jeg.
Jeez, denne threaden er moden for stegning ...
det kan være litt irriterende at folk bytter nick, ihverfall hvis man prøver å følge med men uannsett Skinkerytter bare fordi du er sur på de i 9nde behøver du ikke å lager threader bare for å klage på dem. Det begynner å virke litt dumt
Så jeg er delevis enig med deg;
det kan bli forvirende, men du kan få en litt mer positiv holdning til folk



Amen :P
Bare en sån liten offisiell oppfordring til 'nickskiferene':
legg inn en linje i signaturen der du skriver f.eks "aka OldNick" i en måned el. da 'lærer' vi oss det...


(arg ble vist en teit forkortelse der...
* AKA = also known ass)
Opprinnelig postet av Xector
Jeg syntes alle er sure for tiden, jeg.
Vis hele sitatet...
Ja, det er jo snart jul, man må være litt sur. Så man er bare glad på julaften.. eller.no nå skj0nner jeg ikke helt hva jeg skriver.. dette ble helt meningsløst.. Men men... ja folk er sure dumt. Hvorfor ikke bare være glad.. luk øynene å lat som du er på en eng, det er bare blomster på engen.. du flyr som en engel.. alle mennesker er snille som sånn G. W. Bush

God jul
Better than thou.
Opprinnelig postet av Red-Bull
Bare en sån liten offisiell oppfordring til 'nickskiferene':
legg inn en linje i signaturen der du skriver f.eks "aka OldNick" i en måned el. da 'lærer' vi oss det...


(arg ble vist en teit forkortelse der...
* AKA = also known ass)
Vis hele sitatet...
Sånn som ole_dirty har gjort.. (Eller har han gaucho som nick og ole_dirty i sigen?) Uansett, det var en meget god idee red-bull.