Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2702
"Never get busted again" er en video laget av en tidligere DEA ansatt, og går gjennom emner som hvor du bør gjemme ting, hvor du ikke bør gjemme ting, hva du bør si/ikke si til politiet, hva hunder kan lukte ++

Det er to deler:
Del 1, Traffic stops
Del 2, Never get raided

Denne ligger tilgjengelig som torrent, på youtube, og tror det fortsatt er mulig å kjøpe den.

Her er en annen video som forklarer at du ikke bør snakke med politiet og hvorfor:
Dont talk to the police

Begge disse er fra USA, men det norske lovverket og rettighetene våre er ganske likt på disse områdene.

Om noen vet om lignende filmer/dokumentarer, kom gjerne med tips
"How to make money selling drugs" er en dokumentar jeg kan anbefale. Den er lagt opp som satire, men den er også lærerik og interessant. Den inneholder ett lengre intervju med Barry Cooper, som står bak "NGBA". Han var forresten ikke ansatt i DEA, men i politiet, og han sto for ett større antall narkoarrestasjoner i Texas enn hva hele DEA klarte til sammen.
Sist endret av caperno; 30. august 2013 kl. 13:47.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvordan aldri bli tatt for besittelse igjen når du har det på deg: Lærte dette etter at jeg hadde blitt tatt med cannabis på meg en gang. Det du bør gjøre er å ha cannabisen/sakene LETT tilgjengelig på deg(ikke sånn at du må ta det ut av sokken for å bli kvitt det for eks...) og være vaktsom. Hvis du merker politiet i nærheten kast det rett og slett på bakken før de stopper deg. Om det ligger langt nok unna kan de ikke BEVISE at det er ditt... Særlig hvis du har kastet det i en busk etc er det ikke sjangs at de finner det, og du går fri.

Etterpå kan du plukke det opp igjen
Sitat av EnPoseBananer Vis innlegg
"Never get busted again" er en video laget av en tidligere DEA ansatt, og går gjennom emner som hvor du bør gjemme ting, hvor du ikke bør gjemme ting, hva du bør si/ikke si til politiet, hva hunder kan lukte ++

Det er to deler:
Del 1, Traffic stops
Del 2, Never get raided

Denne ligger tilgjengelig som torrent, på youtube, og tror det fortsatt er mulig å kjøpe den.

Her er en annen video som forklarer at du ikke bør snakke med politiet og hvorfor:
Dont talk to the police

Begge disse er fra USA, men det norske lovverket og rettighetene våre er ganske likt på disse områdene.

Om noen vet om lignende filmer/dokumentarer, kom gjerne med tips
Vis hele sitatet...
Tror du virkelig ikke politiet kommer seg inn i bilen din om du låser den?

Såvidt meg bekjent så kan de ransake bilen din ved sterk mistanke. Ellers ringer dem en jurist eller noe. Tror du ikke dem blir mistenklige om du låser døra foran trynet på dem?

Du kan jo prøve å bortforklare, men vil de inn så går de inn, lovlig eller ei, vil jeg tro i alle fall.
Hammerheart GG
Halmstad's Avatar
lol, artig fyr