Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1222
Har spilt LoL i over 3 år nå og har blitt relativt god i spillet nå. jeg er bare drittlei LoL-Samfunnet. alt for mange unger i 13 år alderen som ikke greier og oppføre seg, flamer osv.. jeg bestemte meg derfor og prøve DOTA med noen venner og likte samfunnet mye bedre der. Det var morro og spillet et MOBA spill igjen. begynte også og bli god i DOTA men når jeg da mistet interessen for dota så ville jeg ikke gå tilbake til LOL igjen, det ble kjedelig pga samfunnet. og jeg har ikke lyst til og spille dota videre.. det var bare et tidsfordriv over en periode. Nå er jeg der at jeg er keen på og fortsette og game LOL men hver gang jeg starter ødelegger samfunnet det. Hva skal jeg gjøre? noe tips eller triks på hvordan man kan spille lol og ha det morro?
Sist endret av nso; 23. august 2013 kl. 10:42.
Hammerheart GG
Halmstad's Avatar
Det beste hadde vel vært å fått med seg noen venner /m skype
Det er mye hyggeligere folk i høy elo. Hvis du er god kan du komme deg såpass høyt at du slipper trollers, flamers og feeders. Spiller du normals kan du ignorere alle på laget (motlaget også). Dette er på LoL vel å merke.
Bronze 5 til silver 1 er full av drittunger som ikke ksn spillet og flamer som bare fy. Men det blir mindre og mindre av de jo lengre opp man kommer, så om du spiller deg til gold så vil du merke mye mindre flaming etc.
Jeg var i gold S2 men, etter S3 startet jeg i silver 2 og kom meg til silver 1. men etter det droppet jeg helt til silver 4 og er der enda. det er så og si nesten umulig og spille et normalt ranked game.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Skaff deg HoN.
Hadde fortsatt med LoL

Silver er noe av det verste å spille i, var selv gold i S2 og ble flyttet til silver 1 så spillte ca 50 games der. Folkene oppfører seg ikke men gold 5-3 har vært bra sålangt.

Foreslår du prøver å bli gold igjen.
dota 2 består 90% av russere, å ta noen kurs på fritiden i russisk skader ikke!
Etter å ha spilt i over tre år, burde du ha kunnskap og ferdigheter nok til å komme deg ut av i hvert fall silver, og da skal du se at mentaliteten er helt annerledes blant spillerne. Det er klart at man fortsatt finner barnslige folk som kjefter fra første sekund i champion-selection fordi de ikke fikk spille AD-carry, og med jevne mellomrom folk som klarer å dø ti ganger i løpet av de første femten minuttene, men ellers er det greit.

Om du - hver gang du møter på en slik person - skal henge deg opp i dette, og samtidig bruke energi og tid på å skrive til disse personene, vil du med stor sannsynlighet tape kampen. Hver gang du skriver noe i chatten, kunne du heller skaffet en last hit, en poke på motstanderen, tatt en titt på minimappet for å forsikre at ingen kommer på ganks og så videre.

Tenk heller på hva du kan bidra med for å gjøre kampen bedre, og bruk mindre energi på hva de andre gjør, så skal du se at det blir bedre ganske fort. Du har jo alltids også muligheten til å mute folk som skriver for mye.

Lykke til!

Sitat av uaexed Vis innlegg
Skaff deg HoN.
Vis hele sitatet...
HoN er ikke noe bedre enn League of Legends når det kommer til barnslige spillere.
Eneste stedet jeg har sett folk oppføre seg var i High-gold til low-plat elo.
Forsatt alt for mange drittunger i diamond..
Bloodshot eyes...
18 7
Første gang jeg spilte DOTA ble jeg fortalt at jeg skulle bli reporta ...
vi spillte mot botter.
Jeg kommer til og fortsette og spille lol, men trenger motivasjon! det er det som er greia! en av grunnende til at jeg sank var fordi jeg spilte med en kompis i bronze og derifra gikk jeg også ned. skal greie og spille meg opp igjen men etter tap og flame og kids over alt mister jeg motivasjonen! vet noen om det finnes noen mods man kan legge inn som da gjør spillet fetere? sånn som side bare med K/D eller CP score? ikke bare skinz men også for og utvirkle spill erfaringen din til noe possetivt og bedre?
Spill det spillet du har flest venner som spiller.
Finn et fast lag du spiller regelmessig med og øver. Meld dere på i ligaer/turneringer. Dermed vil konkurranseinstinktet og ønsket om forbedring være god motivasjon.
Skjønner godt at du blir de motivert når du spiller med slike "kids". Tingen er å prøve å ignorere dem, så lenge du kan holde motivasjonen oppe kan du klare gold/silver lett. Husk at du alltid har mute, så vis noen irriterer deg, mute dem!
Sitat av uaexed Vis innlegg
Skaff deg HoN.
Vis hele sitatet...
Om problemet hans var at han ble lei av flamers osv, så er ikke akkurat HoN det rette spillet...
Spill med venner og ignore flamers/trolls
Så du prøver å finne et sted på internett uten trolls/idioter? Have fun!