Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1507
er det ikke bra å ha piller under tunga når man sover?

for tennene mener jeg
Sist endret av azoo; 17. juli 2021 kl. 07:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sprudlende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kommer helt ann på hva pillene inneholder. De vil som regel uansett løse seg opp relativt raskt - de blir ikke bare liggende å marinere. Hvorfor i all verden skal du ha piller under tunga mens du sover?
Trådstarter
det er apodorm
jeg bruker å ta pillene under tunga for bedre effekt
har våknet om nettene med pilla marinert å tygd den i filler

Sitat av azoo Vis innlegg
det er apodorm
jeg bruker å ta pillene under tunga for bedre effekt
har våknet om nettene med pilla marinert å tygd den i filler
Vis hele sitatet...
var så trøtt en dag at jeg trodde det var tyggegymmi
Sist endret av azoo; 17. juli 2021 kl. 09:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sprudlende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet ikke hvordan apodorm i seg selv påvirker tennene. I utgangspunktet så trodde jeg at apodorm metaboliseres i leveren og har en biotilgjengelighet på ca 80%. Dette tyder på at det ikke er noe poeng i å ta dem under tungen. Men det er det sikkert andre som kan mer om enn meg...

Hvis du sovner før pillene har løst seg opp så tyder kanskje dette på at du ikke har behov for dette som innsovningsmedisin. Det er andre midler for søvn som ikke er like heftige og som er mye bedre i det lange løp.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har prøvd så å si alt av sovemedesin,syns faktisk melatonin dråper funka bedre enn mange andre typer spm er mye mer heavy