Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1931
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg betiller en eske på 10skt 5mg Imovae/zopikloen noen ganger i året for å krange litt med kroppen som ikke vil sove.

En 5mg tablett på en normal dag er nok til slå meg i søvn og la meg sove normalt ut natta
Tre 5 mg tabletter og jeg får svak godfølelsde og bare det å ligge isengå å se på former og farger beveger seg rundt før jeg sovner god og lenge
Nor mer enn maks 3-5 tabletter så snakker vi blakout og gjerne en trøtt, slapp neste dag.


Idag hentet jeg ny eske. -Utslitt som jeg var så tok jeg to i 19-tiden og gjorde meg klar til å sove. Kjente ingenting.

2 til ble inntatt en time serene.

Nå er kokken 22, jeg har inntatt resten av brettet på 10stk-


kjennes ut som jeg hat tatt 1 eller kanksje 2 ifølgt formen.
Har jeg fått en deffekt eske?
Kan jeg klage?
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er problemet med å ruse seg på Imovane. Man merker ofte ikke at effekten egentlig har inntruffet.
Derfor har du ingenting å vinne på, du burde heller skylde på å ha mistet tablettene, hvis du ønsker å manipulere til deg et nytt brett.

Oppfordrer deg til å være mer bevisst på å dele opp forbruket ditt, altså å ruse deg på det ene dagen, og så vente til en annen dag å ruse deg på det. Det vil spare deg for mye stress i ettertid.

Hilsen tidligere rusavhengig hvor Imovane og Stilnoct er favorittrusmiddelet, som også tryna livet sitt ved å jage på effekten etter de rusmidlene.
Spiste du mat rett før inntak?
Jeg tviler på du kan klage når du har spist opp hele eska. Det blir litt som å si hunden spiste opp leksene
Sist endret av celtseus; 7. juli 2021 kl. 01:31.
Ja du bør absolutt klage på tablettene, forklar hva du gjorde og hvorfor og si at du fikk lite til ingen funk. Husk å fortelle åssen det gikk.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Ja du bør absolutt klage på tablettene, forklar hva du gjorde og hvorfor og si at du fikk lite til ingen funk. Husk å fortelle åssen det gikk.
Vis hele sitatet...
ALERT: Løgner, som vil ødelegge for deg.

Manipuler heller til deg nye piller ved å si at du mistet dem, eller lignende.
Tipper de funket etterhvert allikevel
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ALERT: Løgner, som vil ødelegge for deg.

Manipuler heller til deg nye piller ved å si at du mistet dem, eller lignende.
Vis hele sitatet...
Ironi og sarkasme kan være vrient online, greit nok. Men her følte jeg virkelig at jeg malte med bred pensel og skrev med store bokstaver. Forsøk å lese det en gang til også tenker du gjennom hva du leste. Skjedde det noe, ble din oppfatning endret?

Om ikke så kan kanskje mod, crew noen av dere legge til følgende etter det forrige innlegget mitt i denne tråden:

Kode

/sarkasme og ironi
/spøk
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Ironi og sarkasme kan være vrient online

Kode

/sarkasme og ironi
/spøk
Vis hele sitatet...
Og jeg var altså ikke sarkatisk eller spøkefull? Hvorfor påpeke det, og kaste bort din tid?
Jeg sliter med å tro på at du ikke fikk effekt av et helt brett Imovane

Det er lett å ta en Imovane eller to å føle seg edru, så tar du en til, føler ingenting, enda en også plutselig fremstår du helt mongoklikk rusa for alle utenom degselv

Jeg vet ikke hvordan du noengang skulle klart å klage.

«Jeg spiste et helt brett med sovepiller og jeg følte ingenting»

Det eneste det hadde ført til er at legen din aldri hadde skrevet ut noe sovemedisin/smertestillende til deg igjen når du gir inntrykk for at du tar de for å ruse deg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og jeg var altså ikke sarkatisk eller spøkefull? Hvorfor påpeke det, og kaste bort din tid?
Vis hele sitatet...
Touchè.