Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6883 4809581
Takk for hjelpen. Ingen av dem var helt likt det jeg hørte.men DJ Alligator/COP project lignet såpass at det nok har vært noe remixa greier av den jeg har hørt. Så da får jeg bare leite gjennom sikkert ørten forskjellige remixer for å finne den, haha. Takk igjen for hjelpen!
Liker disse sangene så takker for svarene jeg fikk det stemmer og greier.
Huske jeg så en musikk video av James Blunt for rundt et år siden, men husker ikke hvilken sang det var. Om jeg ikke husker helt feil var det mye i videon han hadde filmet selv når han var i Kosovo, resten er blankt...
Sitat av *euroboy* Vis innlegg
Hei!

Kan noen være så snill å fortelle meg hva, eller hvordan jeg finner sangen som kommer når Morten Ramm er "den nakne meksikaner" på Manshow?

På forhånd, takk=)
Vis hele sitatet...
Eg har leita etter denna i øve ein time no, og har funne den!

Sangen heiter "La Bomba - King Africa"
Sitat av Vesper Vis innlegg
Huske jeg så en musikk video av James Blunt for rundt et år siden, men husker ikke hvilken sang det var. Om jeg ikke husker helt feil var det mye i videon han hadde filmet selv når han var i Kosovo, resten er blankt...
Vis hele sitatet...

Kan det være No Bravery ?
Noen som vet hva moldymen sangen heter ?
Sitat av duligot Vis innlegg
Noen som vet hva moldymen sangen heter ?
Vis hele sitatet...
Frankie Hi Nrg MC - Omaggio, tributo, riconoscimento
Noen som vet hva den sangen som ble spilt kl.19 på tv2 i dag heter?
I introen på fotball X-tra eller hva det heter!
Hei trenger en sang.

Var på scrubs for noen uker siden.

Eneste tekst jeg kan dra ut fra sangen er, høres ut som en liten mengde folk roper ut: "Hang me the money!"

Vanskelig forklart, men håper forventnings fullt på svar!
Nelly - Take a ride wit me?

Her er hele låta


Edit: Den heter faktisk Wit me og ikke With me
Sist endret av HossCarter; 6. april 2009 kl. 00:25.
Hei, vet noen hvem som har låta de har brukt i Nelly.com-reklamene i noen uker/måneder nå, og hva den heter? Den litt mørke og stille, pene låta med mannlig vokalist?Reklamen er litt i svart/hvitt.. Supert om noen hadde visst det!
Sist endret av Drøggs; 6. april 2009 kl. 18:34.
Hei!

Ikke noen sang, men mer en musikk video da jeg ikke hugser noe av teksten. Jeg så den på youtube engang så den ligger der...

Sangen handler om en som har mistet vennen sin da han har død, vi ser fine landskap på filmen som en eng. Og så er det og ett svømmebasseng der fult av fok hopper uti. En mann sitter og spiller på en fargerik gitar uten strenger.
Ser på en måte tilbake på tider som var tror jeg, en del av videon foregår også på ett sykehus der vennen har dødd.

Sangen er nokså rolig og melodiøs og har litt "very soft rock" preg.
Tror også det er bare han mannen som sitter og spiller på gitar i videon som er den eneste, ihvertfall faste artisten i de som framfører sangen. Den er på engelsk forresten.

Vet det ikke er så mye å gå utifra her :P
men håper på svar
hei , leter etter en sang.
den er med i filmen my bestfriends girl
er en man som synger å noe gitar spill...
fengende melodi osvosv.
å han synger noe som a man around the corner elns
noen som har peiling?
Sitat av tuxe Vis innlegg
hei , leter etter en sang.
den er med i filmen my bestfriends girl
er en man som synger å noe gitar spill...
fengende melodi osvosv.
å han synger noe som a man around the corner elns
noen som har peiling?
Vis hele sitatet...
http://www.imdb.com/title/tt1046163/soundtrack

Noen av de kanskje?
Noen må da vite hvem som spiller i Nelly.com-reklamen de har NÅ og har hatt i mange uker? IKKE hu Elin Ranto eller hva det nå var fra i fjor, nå er det en mann som synger, den går mange ggr daglig på TV..pleeease, noen må vel vite hva det er? : )
Sist endret av Drøggs; 8. april 2009 kl. 13:46.
Tomas Halberstad - Travel as I Wait http://www.youtube.com/watch?v=Dozoi0FULUk
Er vel den du er ute etter?
Hei, vet noen hvilken låt viasat 4 bruker når de viser reklame for "mad men"? Den låta med spreke blåsere
http://www.uhort.no/artist/8748/sang/32714;qt=y

Noen som vet hvor melodien til beaten er "stjålet" fra?
Vet det er fra en film, men husker ikke hvilken...

Er også på jakt etter sangen som brukes i tv2 sport /sumo /fotball reklamen som går nå om dagen. Er en dancelåt som jeg er rimelig sikker på at jeg har hørt før.
Sitat av masterchief1 Vis innlegg
http://www.uhort.no/artist/8748/sang/32714;qt=y

Noen som vet hvor melodien til beaten er "stjålet" fra?
Vet det er fra en film, men husker ikke hvilken...
Vis hele sitatet...
Massiv - das ist mehr als nur Straßenrap ( Neu!!!! )

LÅL!
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Igjen, er ganske sikker på at filoinspillingen er fra en film...
Marius145, Jaaaaaaa! Den var det! Takk skal du ha, mann! : )
Aner ikke hva jeg skal søke på, so here we go:

Sangen fra reklamen til Mad Men på TV3. Hva heter den?
Kunne dere hjelpe meg med å finne ut hvilken sang dette er?

Eneste jeg husker er bittelitt av teksten (og melodien, men det hjelper jo ikke mye.)

"Open your eyes,,, can't you see that i'm in love.."

Techno-lignende. Dame som synger..
Setter veldig stor pris på hjelp!

Kan vel også være
"Open your eyes,, can you see that I'm in love.."

Håper noen klarer å finne det ut..
Sist endret av Zeppet; 9. april 2009 kl. 16:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg lurer så fælt på hva sangen i ei bonaqua reklame heter og hvem som har den.

Det er den reklama med ho dama som finner en pen i veska og trusa hennes henger fast. Det ender ihvertfall med att ho bruker den som hårstrikk.
HVA HETER LÅTA I REKLAMEN?
Sitat av Zeppet Vis innlegg
Kunne dere hjelpe meg med å finne ut hvilken sang dette er?

Eneste jeg husker er bittelitt av teksten (og melodien, men det hjelper jo ikke mye.)

"Open your eyes,,, can't you see that i'm in love.."

Techno-lignende. Dame som synger..
Setter veldig stor pris på hjelp!

Kan vel også være
"Open your eyes,, can you see that I'm in love.."

Håper noen klarer å finne det ut..
Vis hele sitatet...

Er det denne?

Ceres - Open Your Eyes

http://www.youtube.com/watch?v=ltkmkdf2Pqg
Sitat av masterchief1 Vis innlegg
Er det denne?

Ceres - Open Your Eyes

http://www.youtube.com/watch?v=ltkmkdf2Pqg
Vis hele sitatet...
Åå, det er den! Tusen takk! Den høres litt annerledes ut, men det går fint
Hei, leter etter en kjent sang, det er saksafon i den og teksten er noe med '' if you wanna dance with me '' har hørt den mange ganger men vet ikke hva den heter, tror det er sang fra 80 - 90 tallene. Hørte den på Radion i dag kl 17.06 tror det var Radio Norge sin kanal vis jeg ikke tar feil.
OKei, jeg har hatt denne sangen på maskinen i sikkert tre år, men aner ikke hvem som har den, har googlet osv men dunno.

ihvertfall, tittel; Har du peng, har du seng

lyrics: hu var blid som ei sol hu var fager og god som en sommer vind kom a like inn skulle ha seg en mann så fort det gikk ann før a ble gammel og grå.

Har noen peiling på hvem som har denne sangen?
Sitat av el_bamso Vis innlegg
Aner ikke hva jeg skal søke på, so here we go:

Sangen fra reklamen til Mad Men på TV3. Hva heter den?
Vis hele sitatet...

RJD2 - Ghostwriter
noen som vet hva ''theme'' sangene i ringenes herre-filmene heter?

de er sånn.. ehm.. vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive de, men det er en dame som synger på et eller annet språk . . xD
Sitat av alecz Vis innlegg
noen som vet hva ''theme'' sangene i ringenes herre-filmene heter?

de er sånn.. ehm.. vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive de, men det er en dame som synger på et eller annet språk . . xD
Vis hele sitatet...

Er det Enya du tenker på?

Ta et søk på Enya og lord of the rings i en hvilkensomhelst søkemotor.
Hei, leter etter en kjent sang, det er saksafon i den og teksten er noe med '' if you wanna dance with me '' har hørt den mange ganger men vet ikke hva den heter, tror det er sang fra 80 - 90 tallene. Hørte den på Radion i dag kl 17.06 tror det var Radio Norge sin kanal vis jeg ikke tar feil.
Sitat av Zeppet Vis innlegg
Åå, det er den! Tusen takk! Den høres litt annerledes ut, men det går fint
Vis hele sitatet...
Da er det nok en remix av et eller annet slag du har hørt. Just google/youtube it
Sitat av masterchief1 Vis innlegg
Da er det nok en remix av et eller annet slag du har hørt. Just google/youtube it
Vis hele sitatet...
Fant riktig version til slutt
Ceres - Open your eyes Radio edit

Tusen takk igjen. Gode minner
Hei!
Hørte en sang på radio adressa her en dag, eneste jeg husker er at han som sang gjentok "Ha en jævla fin dag"
Han verten på radio adressa sa at det var Ari Behn som hadde spillt inn sangen(på tull)
Sitat av alecz Vis innlegg
noen som vet hva ''theme'' sangene i ringenes herre-filmene heter?

de er sånn.. ehm.. vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive de, men det er en dame som synger på et eller annet språk . . xD
Vis hele sitatet...

Kan det være Annie Lennox - Into the West ?
Jeg har en sang som jeg ikke vet hva heter. Dvs. jeg vet den heter "Sinking Ships" og den er track 01 på et album. Den er instrumental og spilt av gitarer og varer litt over 5 min.

30 sek-versjon
...Of Sinking Ships - The last signal

Googlet du i hele tatt? Aldri hørt om bandet før, men tok meg 2min å finne det.
Sist endret av Mith; 11. april 2009 kl. 18:50.
Hvilken remix av "Miss Fatty Fatty" er det Tabanka bruker i denne filmen?
http://dancehalldancerz.ning.com/vid...3AVideo%3A7497
Sitat av Wipeout Vis innlegg
Er det Enya du tenker på?

Ta et søk på Enya og lord of the rings i en hvilkensomhelst søkemotor.
Vis hele sitatet...
Ja, det var den tusen takk
Sitat av Mith Vis innlegg
...Of Sinking Ships - The last signal

Googlet du i hele tatt? Aldri hørt om bandet før, men tok meg 2min å finne det.
Vis hele sitatet...
Mange takk!

Jeg googlet ikke, men søkte igjennom last.fm på sanger som het "Sinking Ships" og gikk igjennom 27 sider... Trodde sangen het Sinking Ships, og ikke at det var en del av bandnavnet.

Så hvordan i helsikken klarte du google deg til en instrumental låt med feil tittel!
noen som har hørt sangen "barnslig" med Equicez og atle antonsen som plystrer?
http://www.youtube.com/watch?v=vhRs8YsDBLY

anyway, finnes det en versjon med bare plystringa:P?
Noen som vet hva sangen i den nye Sony Ericsson reklamen heter? Telefonen er w715 og kan sees her:
http://www.youtube.com/watch?v=kQTebuOWubE
Søkte på lyrics fra reklamen, men fant ikke stort ved hjelp av Google. Noen andre som vet bedre?
En sang som jeg hørte på radio. var en dame som syngte "fuck you mary", ett eller annet i refrenget... noen som vet hva det kan være?

nevermind, fant det ut...
Sist endret av mcc93; 14. april 2009 kl. 00:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som kan hjelpe meg med en låt jeg trodde het "Oh Yeah" fra begynnelsen av 80-tallet?
Det er ikke Roxy Music eller Yellow.

Husker ikke teksten, men mener det var noe i stilen:

When I saw my litle sister, and saw her in her eyes......

yeah, oh, yeah, yeiee oh yeah, yehee yeiee, it's you, it's you I found you, yeah, oh yeah, yeiee oh yeah........

.....sorry, ??????, well it is ok, slow down take it easy......


Noen som kan hjelpe meg her, sikkert tynt grunnlag, men vi prøver.

Hørte den for mange år siden og da mener jeg det var noen som kalte seg Half Huose eller Home eller noe....men det kan være totalt bomskudd.

Jeg har forsøkt alle mulige søkemotorer inkl. webferret multisøkemotor, som peier gi resultat.

Jeg har hørt gjennom et hav av mixer, samle "plater", medleyer etc på youtube fra både 70 og 80 tallet uten resultat......så langt
Sitat av OleJohan Vis innlegg
Noen som kan hjelpe meg med en låt jeg trodde het "Oh Yeah" fra begynnelsen av 80-tallet?
Det er ikke Roxy Music eller Yellow.

Husker ikke teksten, men mener det var noe i stilen:

When I saw my litle sister, and saw her in her eyes......

yeah, oh, yeah, yeiee oh yeah, yehee yeiee, it's you, it's you I found you, yeah, oh yeah, yeiee oh yeah........

.....sorry, ??????, well it is ok, slow down take it easy......


Noen som kan hjelpe meg her, sikkert tynt grunnlag, men vi prøver.

Hørte den for mange år siden og da mener jeg det var noen som kalte seg Half Huose eller Home eller noe....men det kan være totalt bomskudd.

Jeg har forsøkt alle mulige søkemotorer inkl. webferret multisøkemotor, som peier gi resultat.

Jeg har hørt gjennom et hav av mixer, samle "plater", medleyer etc på youtube fra både 70 og 80 tallet uten resultat......så langt
Vis hele sitatet...
Night Ranger - Sister ? det som dukka opppå google:P
http://www.youtube.com/watch?v=GO8JDZj2nTY
Takk for forslag, er ikke den, den jeg er på jakt etter er disco.

Sangen jeg var på jakt etter HETER, Oh Yeah! synges av Broken Home (Ikke så langt fra Half(?) HOME, er fra albumet Life som hadde realease dato 01.01. 1981.

Tips til søke glade, jeg brukte www.amazon.com sin MP3 søk for å finne denne sangen, samt at jeg fant en side som heter www.findmeatune.com

Kanskje verdt å prøve?
Sist endret av OleJohan; 15. april 2009 kl. 14:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hallo. Jeg leter etter en musikkgruppe, men det er helt sikkert greit å spør her :P

For lenge siden hørte jeg en musikk av en tysk gruppe. Hvis jeg husker riktig satt alle i rulator / rullestol, og de feilte sikkert noe alle sammen :P De var litt overvektige, etc. Noen som vet hva gruppen heter?

Blir utrolig glad for svar, for dette har jeg letet etter lenge :P
Sitat av stigi Vis innlegg
Hallo. Jeg leter etter en musikkgruppe, men det er helt sikkert greit å spør her :P

For lenge siden hørte jeg en musikk av en tysk gruppe. Hvis jeg husker riktig satt alle i rulator / rullestol, og de feilte sikkert noe alle sammen :P De var litt overvektige, etc. Noen som vet hva gruppen heter?

Blir utrolig glad for svar, for dette har jeg letet etter lenge :P
Vis hele sitatet...
Var dette i en musikkvideo eller var bandet faktisk handikappet?
Hvis musikkvideo, rammstein kansje?
http://www.youtube.com/watch?v=_k-vP...eature=related

De sitter riktignok ikke i rullestol, men verdt et forsøk.

Siden jeg uansett gjetter i vilden sky.
[http://www.youtube.com/watch?v=MhZWGSIX7l4[/url] Hvis de ikke var tysk?
Sist endret av Elemental; 16. april 2009 kl. 20:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.