Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1003
Jeg har noen fæle skurrelyder når jeg hører mp3 samtidig som jeg gjør noe annet. f.eks er på internett og scroller opp og ned på en side... disse lydene kommer også når jeg spiller f.eks fifa eller noen andre spill

er det nye drivere som trengs, eller er det noen instillinger jeg kan stille på?? Jeg har creative soundblaster pci 128.. hvor finner jeg drivere til dette kortet, noen tips ???

Yeah!
er du sikker på at det ikke er høytalerene det er noe gale med..?
original reprint
xaff's Avatar
Hvilken prosessor har du?Hadde en 333mhz k6II og den skurra som faen når jeg skulle gjøre noe som helst.Åpne vinduer,scrolle,alt!.
Å dekode mp3 og gjøre andre ting samtidig tar prosessor kraft.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Hadde samme problem når jeg hadde AMD-K62 500 mhz
kjøp ny pc :P
Det er ikke CPU'en... Du trenger mer RAM!
jeg har amd k6-3 og 196 mb ram det er sikkert cpu da, blir det bedre viss jeg kjøper ny?? Noen bra tips på prosessorer??

z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
AMD K6 II sux0r.
hmm.. ok.. rart. Kan jo være det er hovedkortet og da

Når det skjedde hos meg var det i alle fall pga. ramen.. men det kan det ikke være hos deg.
lol, ram?

vel, med via chipset så er det et problem med soundblaster kort. du kan fikse dette problemet ved å laste ned en patch fra via sin side (hvis jeg ikke tar feil)

eller spør noen på #hardware.no EFNET
grunnen til støyen er ganske enkel, skjermkortet ditt lager den. nå tenk etter dette skjer når du gjør noe på skjermen? ja nettopp ja. løsning; flytt unna lydkortet fra skjermkortet, eventuelt sett noe annet imellom, nettverkskort eller noe sånt. og legg alle lydkabler GODT unna skjermkabelen. eventuelt skaff deg et dummykort, som bare er beregnet på å ta opp en slot, og pakk dette inn i alu folie og sørg for at det er jordet.

mm
Trådstarter
72 0
Veldig mye her skal prøve å flytte på skjermkortet mitt nå kommer tilbake snart og sier om det funka, tvi tvi... Takk for alle tips kjempegreier
Trådstarter
72 0
Eh nå flytta jeg skjerm kortet, men støyen er der ennå nå har jeg prøvd: å oppdatere lyd kort drivern, flyttet lydkortet fra skjermkortet, må vel kjøpe ny prosessor ser det ut som, jaja det må eg uansett , takk for tipsene...