Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 902
Hva skjer om en person som ikke har fått det av legen å trenger det tar zyprexa. Har jwl molly nedtur og hadde gjort alt for å føle meg bedre. Har røyka men det hjalp ikke så mye. Hva slags effekt vil jeg få av det?
En ennå verre nedtur.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjorde meg suicidal ihvertfall
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
antipsykotisk legemiddel er vel ikke noe å ruse seg på.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du blir ekstremt trøtt (avhengig av dose) og ekstremt feit over tid. Kan finne på å stå opp midt på natta å spise flere dl karamellsaus
Syntes antipsykotika fungerer bra mot nedtur generelt jeg, det skrur av huet og lett å sovne
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dama er schizofren. Zyprexa er enda tregere enn Seroquel. Vil hjelpe med ikke så mye som du håper på.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dvs: det gjør det søvnig, men ikke rusa. Det gjør muligens at du håndterer Molly nedturen litt bedre, men er ikke en goto rus.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noe som har prøvd å blande ketamin og Molly??
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Antidepressiva tar ofte 1 mnd før det begynner å funke, men lykke til. Blir sikkert litt grøt i hue første gang.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noe som har prøvd å blande ketamin og Molly??
Vis hele sitatet...
God combo det, ta det gjerne etter molly peaken da får du en liten ekstra boost litt likt som en redosering bare uten ekstra bivirkninger