Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 629
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 5mg diazepam i går 21:30 mot søvn. I dag har fikk jeg plutselig en del smerter i kneet grunnet tidligere operasjon av menisk. Kan jeg ta paralgin forte nå? Og evt max antall? Er 500/30
5 mg diaz vil ikke gjøre noe fare uansett hvor mye paraglin du tar
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av JayHova Vis innlegg
5 mg diaz vil ikke gjøre noe fare uansett hvor mye paraglin du tar
Vis hele sitatet...
Ok takk, lurte bare siden halveringstiden er lang..
Jeg skjønner,better safe then sorry ay
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har erfaringer der jeg har tatt 10mg diazepam 2 kvelder før en fest. Drakk en 6-er på festen. Husket ingenting fra kvelden, og hadde tydeligvis sagt masse fakka og gjort masse fakka greier.
Yeah,alkohol å benzo kan gå fort gå til helvete hehe.Men 10 mg diaz 2 kvelder før alkohol å fortsatt får du blackout?Du bør holde deg milevis unna rivotril å xanax miksa med alkohol
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av JayHova Vis innlegg
5 mg diaz vil ikke gjøre noe fare uansett hvor mye paraglin du tar
Vis hele sitatet...
Sitat av JayHova Vis innlegg
Yeah,alkohol å benzo kan gå fort gå til helvete hehe.Men 10 mg diaz 2 kvelder før alkohol å fortsatt får du blackout?Du bør holde deg milevis unna rivotril å xanax miksa med alkohol
Vis hele sitatet...
Holder meg til valiumen Hvordan er rivotril og xanax i forhold?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Holder meg til valiumen Hvordan er rivotril og xanax i forhold?
Vis hele sitatet...
Jeg skal ikke sitte å friste folk utpå benzo kjøret,lett å få problemer med xanax å rivo om man liker benzo.Men de er sterkere enn valium,men ofte på en måte du ikke merker selv hvor påvirka du er,så endel folk slenger innpå med piller,spesielt med rivo.Om du klarer deg med valium hold deg til det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Holder meg til valiumen Hvordan er rivotril og xanax i forhold?
Vis hele sitatet...
Valium er en volvo stasjonsvogn, fin familiebil. Riv og xanax er en sportsbil uten bremser.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Valium er en volvo stasjonsvogn, fin familiebil. Riv og xanax er en sportsbil uten bremser.
Vis hele sitatet...
Haha jævlig nice eksempel