Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1274
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når man får e-resept fra legen, kan legen se når man har hentet resepten?
ja, om han sjekker det så. Alt er digitalt nå om dagen
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jepp, han kan se det. Ikke nødvendigvis noe som blir lagt merke til da.

Hva er det som er greia? Fått resept på noe nytt, mens du fortsatt har flere resepter igjen på det du byttet fra? Isåfall er det bare å hente ut alt og hvis han nevner noe så sier du bare at du ikke var klar over det. Får ikke noen konsekvenser liksom.
Det kan få konsekvenser. Har opplevd det selv. Legen var ikke blid.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har fått resept på sovemedisiner, men det er leveringsproblemer på stilnoct nå. Det er noen uker siden jeg fikk resepten og og jeg får ikke henta den før om et par uker. Så da nytter det ikke å spørre om ny resept en uke etter at jeg henta ut 28 stk på apoteket liksom?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har fått resept på sovemedisiner, men det er leveringsproblemer på stilnoct nå. Det er noen uker siden jeg fikk resepten og og jeg får ikke henta den før om et par uker. Så da nytter det ikke å spørre om ny resept en uke etter at jeg henta ut 28 stk på apoteket liksom?
Vis hele sitatet...
Du kan spørre, men du kan jo risikere å bli mistenkt får å ha brukt de opp for fort.
Har resept på BoostrixPolio, som også har leveringsproblemer. Men fikk legen til å bestille fra annet apotek, som hadde en større pakke de mente de kunne dele i mindre på stedet.
Du kunne ha fått ett synonympreperat på apoteket.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bekjent har stått på stilnoct i årevis og er berørt av disse leveringsproblemene. Måtte på et apotek og få tilsvarende da 2 pk med 5mg, istedenfor den vanlige pakka med 10mg. Men de venta nye i i løpet av uke 5-6. Litt kjedelig for enkelte.. Pga leveringsproblemene kan du jo evt lufte om du kan få en 20 pakning apodorm, er jo ikke særlig mye sprekere og er til innsovning de og.
Anonym bruker
"Stum Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor på treet ligger stinoct i vanskelighetsgrad på å få, i forhold til Seroquel og tramadol og neurontin?

Jeg sliter med søvnen og bruker melatonin og Seroquel fast for øyeblikket, men stilnoct høres jo enda bedre ut?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor på treet ligger stinoct i vanskelighetsgrad på å få, i forhold til Seroquel og tramadol og neurontin?

Jeg sliter med søvnen og bruker melatonin og Seroquel fast for øyeblikket, men stilnoct høres jo enda bedre ut?
Vis hele sitatet...
Ikke begynn på stilnoct, drittpiller. Får deg til å sovne men du glemmer alt du gjør etter du har tatt pilla. Er masse skrekkhistorier her om folk som finner på dumme ting loka på stilnoct. Om du skal ta stilnoct, ta de og gå å legg deg med en gang.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor på treet ligger stinoct i vanskelighetsgrad på å få, i forhold til Seroquel og tramadol og neurontin?

Jeg sliter med søvnen og bruker melatonin og Seroquel fast for øyeblikket, men stilnoct høres jo enda bedre ut?
Vis hele sitatet...
Jeg bruker zopiclone i samme klasse og jeg måtte igjennom kanskje 4-6 typer medisin før jeg fikk prøve zopiclone. Hos meg er det uaktuelt å få tramadol f eks. Kommer an på legen din.