Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1144
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Jeg og Bangfish fyller år og i den forbindelse skal vi ha vorse hos meg på Torshov. Planen er å være der fra 18:00 fram til 22:30, deretter stikker vi til Kulturhuset på Youngstorget. Det er muligens en long shot, men tenkte kanskje noen freaks kunne tenke seg å komme innom.

På vorset blir det som vanlig konversasjon på høyt nivå kombinert med øl og læks. Foreløpig er det seks deltakere der et par har vært på en del nFF-treff tidligere. Det er plass til fem freakere, de som vil være med kan legge ut en post i tråden, deretter kan vi veksle nummer på PM. Hos meg er det dessverre kun lov til å nyte lovlige rusmidler. Du må være over atten og helst tjue år for å delta siden det er tjue års grense på utestedet vi skal til.

På Kulturhuset kommer i til å henge bakerst i baren ved shuffleboardene. Sjøl er jeg VEDLIG hypp på en runde! Hvis du kun møter opp i baren kan du se etter en fyr med hvit t-skjorte og en svart lue som har en lei tendens til å henge bak fram.

Sees i kveld..

Oppsummert:
18:00 Vorse på Torshov.
23:00 Kulturhuset på Youngstorget
Gratulerer! Kult. Har vært med å pusse opp Kulturhuset, men aldri vært ute der. Er det ikke 23 års aldergrense der da?

Skal på annet forsh, men kanskje vi svipper innom Kulturhuset når vi går ut!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Gratulerer! Kult. Har vært med å pusse opp Kulturhuset, men aldri vært ute der. Er det ikke 23 års aldergrense der da?
Vis hele sitatet...
Tøft, lokalet er fantastisk! Hmmm, trodde det var tjue. Utestedene som opererer med tjuetre pleier som regel å ha heavy trynefaktor, så satser på at det ordner seg. Hvis ikke får jeg Bangfish på nakken, tidligere måtte han alltid stikke hjem etter vorset eller stå utenfor utestedet til vi var ferdig. Nå som han er tjue skulle det EGENTLIG ordne seg. :P

Sitat av kn^tte Vis innlegg
Skal på annet forsh, men kanskje vi svipper innom Kulturhuset når vi går ut!
Vis hele sitatet...
Sweet, kanskje vi sees..