Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2994
Still grounded
32 8
Hei

Så jeg har flyttet til Bergen pga jobb å trenger en venn eller to ettersom jeg ikke kjenner noen her.

Jeg er mann på 24 år driver for det meste å spiller ser mye på serier,filmer har drevet med parkour og klatring ellers så er jeg på mye sprell så hvis noen har lyst til å utvide venne kretsen hadde det vært flott!


mvh Flyskeleton
▼ ... over en uke senere ... ▼
3 KP, men ingen svar?
Jeg blir gjerne med på å ta et par pils en kveld om vi får rasket sammen noen flere folk.
usertitle import
bleh's Avatar
Jeg har blitt sykemeldt pga brukket fot i minst 4 uker - nFF treff Bergen incoming?

Hva med noe grilling/pilsing i en park, eller lignende i finværet en dag?
Sendte han en PM i stede for å svare her. Litt mer personlig
Sitat av BigJaffa Vis innlegg
Sendte han en PM i stede for å svare her. Litt mer personlig
Vis hele sitatet...
Høres koselig ut
Still grounded
Trådstarter
32 8
Takker for svarene =D
Norskehesten
Alden's Avatar
kredz for og søke etter venner på denne måten jeg er i samme sitiuasjon. Flyttet fra Bergen til Jessheim.
Sist endret av Alden; 31. mai 2013 kl. 22:24.
Still grounded
Trådstarter
32 8
Ingen bedre sted å starte enn her=P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er lett med på noen øl en dag!
▼ ... noen uker senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
me too! burde ha ett nytt treff i nærmeste fremtid
Sitat av drittsekken Vis innlegg
me too! burde ha ett nytt treff i nærmeste fremtid
Vis hele sitatet...
Jeg driver smått å tenker på å arrangere grilling eller noe. Problemet per nå er været, men om det er for ustabilt, så er det vel bare å sitte inne.
Sist endret av Sinken; 25. juni 2013 kl. 00:29.
Mee too! Med på øl elns.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Still grounded
Trådstarter
32 8
Så nå er jeg tilbake hvis noen vil finne på noe PM!
Sitat av flyskeleton Vis innlegg
Så nå er jeg tilbake hvis noen vil finne på noe PM!
Vis hele sitatet...
En god ide er å dra ut på byen og spørre om du kan få lov til å sette deg ned med noen randoms for å slå av en prat Ikke noe påtrengende greier, men en høflig tone. Mange som liker denne form for kommunikasjon, og jeg hadde ikke nølt med å funnet frem en ledig stol til deg

Start gjerne med å fortelle at du er ny i byen og at du ikke har fått mulighet til å treffe noen enda. Grei måte å starte på så de ikke tror du er der kun for å sjekke de opp (homofil eller hetrofil).
Bor ikke i Bergen, flyttet te Sandnes :/

Men meg å tjommier/venninner ska ha d jævlig kjekt 23-24 august.

Må gjerne henge deg på vors, byn og evt nach hvis d blir nokke utav, sier isje nei te flere tjommier!

Eneste dritet er vel at vi er 18-19'åringer og kommer oss isje inn på 20'års steder :/
Det skal være en fest med live punk-musikk (skikkelig punk) i en av parkene i Bergen i nærmeste framtid. Disse festene har tidligere foregått i nedlagte fabrikker og lignende, men denne gang skal det altså være ute. Kan sende deg litt info på PM om du ønsker, og om du tror et slikt klientell er noe for deg.
Still grounded
Trådstarter
32 8
til Obster,,, erm er ikke så sosial at jeg kan bare sette meg ned med folk=P

tavish e utenlands ferie på den tiden men takk!

Sjølvaste hmm gjerne d hvis du gidder.