Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3443
Hei,

wow accounten min er nå gjort om til en battle.net account. Får logga inn på battle.net men hvordan får jeg den tilbake til wow account? sånn at jeg kan spille wow igjen?


-takk
Du får den ikke tilbake igjen, du logger inn med epostadresse + passord i WoW
Juni0r's Avatar
Trådstarter
Ja, så kan jeg spille wow da? =/
Omgf er det vanskelig å pørve å logge inn ?
Juni0r's Avatar
Trådstarter
Fungerte dårlig.. Å logge inn med username eller email
https://eu.battle.net/account/management/
Merge a World of Warcraft Account
https://eu.battle.net/account/manage...conversion.xml
Sist endret av møkk; 19. oktober 2009 kl. 16:06.
Sitat av Juni0r Vis innlegg
Fungerte dårlig.. Å logge inn med username eller email
Vis hele sitatet...
Du skal bruke den samme email adressen som du bruker på battle.net og samme passord, har funket for meg i over 1 måned ( omgjorde min wow account til battle.net med en gang jeg så det var tilgjengelig )
Juni0r's Avatar
Trådstarter
da kommer det at den allerede er merga tror jeg, skal se 1 gang til.

Sitat av Waggo Vis innlegg
Du skal bruke den samme email adressen som du bruker på battle.net og samme passord, har funket for meg i over 1 måned ( omgjorde min wow account til battle.net med en gang jeg så det var tilgjengelig )
Vis hele sitatet...
Hmm, skal prøve igjen.

kommer opp -> There is no World of Warcraft gameaccount associated with this battle.net account. ??

jeg har kjøpt wow, spilt det før det plutselig ble byttet over til battle.net account fra normal wow .eu account

This account has allready been merged into a battle.net account
Kontakt Blizzard support.
Sitat av Juni0r Vis innlegg
jeg har kjøpt wow, spilt det før det plutselig ble byttet over til battle.net account fra normal wow .eu account

This account has allready been merged into a battle.net account
Vis hele sitatet...
Syns jeg så på log-in screen at alle wow accounts ville bli automatisk merged til en battle.net account på en bestemt dato, som tidligere nevnt så får du prøve og sende en mail eller ringe til blizzard.
Du kan også prøve å gå inn på wow eu sin account management og skifte passord der, så prøve og logge inn igjen, hvem vet, kanskje det fungerer.
Juni0r's Avatar
Trådstarter
ja, takk for svar da

Fra WoW-eu This Battle.net account currently does not have any World of Warcraft accounts associated with it.
Log out or visit the Battle.net Account Management page and select a World of Warcraft Account to associate with this Battle.net account now!

ny på dette, fant noe mer ^^ som kanskje kan hjelpe, håper dere skjønner, noe jeg ikke gjør!

World of Warcraft® Account Verification
Enter the username and password of the World of Warcraft® account you wish to permanently merge into this Battle.net account. You will have the opportunity to merge additional accounts after this process is complete. After merging, you will use your Battle.net account e-mail address and password to log in to this World of Warcraft account.
Kan være en tidligere eier eller lignende som har merga den med sin battlenet account. Aka du kan ha blitt scammet.
Juni0r's Avatar
Trådstarter
Dette er en venn av meg sin account. prøver å fikse den, har all info som trengs. Men sender nok mail til Blizzard hvis dere ike kan hjelpe. "Scammet?"
Scam
To trick or cheat someone out of their posession(s).
Vis hele sitatet...
Han stjal den fra deg.
Juni0r's Avatar
Trådstarter
Ingen har stjålet accounten ? dette er en venn av meg sin. Etter at den ble flyttet over till battle.net har han ikke kunnet spille WoW!?
Ot: Sett at jeg har 3 forskjellige accounter med forskjellige navn, etternavn og e-mail adresser.
1: får jeg merga disse inn på samma battlenet account?
2: blir alt kjørt sammen til en acount som trenger ett gamecard, eller må jeg fortsatt bruke et gamecard per acount?
Sitat av otimate Vis innlegg
Ot: Sett at jeg har 3 forskjellige accounter med forskjellige navn, etternavn og e-mail adresser.
1: får jeg merga disse inn på samma battlenet account?
2: blir alt kjørt sammen til en acount som trenger ett gamecard, eller må jeg fortsatt bruke et gamecard per acount?
Vis hele sitatet...
I en verden der penger spiller en stor rolle, så antar jeg at du må ha separate Gamecards og Battle.net-brukere, men skrik ut om jeg tar feil
Det du kan er å merge de 3 forskjellige accountene til 3 forskjellige battle net accounts hvor alle har samme navn og etternavn, deretter migrate alle du trenger over til en account. Da får du bare en account.
Sitat av Reguslol Vis innlegg
Det du kan er å merge de 3 forskjellige accountene til 3 forskjellige battle net accounts hvor alle har samme navn og etternavn, deretter migrate alle du trenger over til en account. Da får du bare en account.
Vis hele sitatet...
Ettersom jeg har forstått kan han ta alle kontoene inn i en battle.net konto, men han må da betale for 3 gamecards.
Sitat av simen929 Vis innlegg
Ettersom jeg har forstått kan han ta alle kontoene inn i en battle.net konto, men han må da betale for 3 gamecards.
Vis hele sitatet...
høres merkelig ut. for når du logger inn i wow bruker du battle-net brukernavnet og passordet til å logge inn med, om du har flere kontoer registrert vet den ikke hvilken konto du vil spille på. Så jeg vil si nei. Du kan mest sansynlig kun legge til en konto per spill.
Sitat av etse Vis innlegg
høres merkelig ut. for når du logger inn i wow bruker du battle-net brukernavnet og passordet til å logge inn med, om du har flere kontoer registrert vet den ikke hvilken konto du vil spille på. Så jeg vil si nei. Du kan mest sansynlig kun legge til en konto per spill.
Vis hele sitatet...
Når du logger inn så får du opp ett vindu som du må velge hvilken konto du skal inn på.

Slik som dette http://www.worldofmatticus.com/wp-content/uploads/2009/03/accounts.jpg
Jeg har to kontoer, og valgte to separate kontoer med forskjellig epost adresse. Men som du sier så er det mulig og ha to forskjellige kontoer på samme epost. Hvordan får jeg omgjort dette, kan jeg unmerge en av kontoene for så og merge den på nytt?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av tness Vis innlegg
Jeg har to kontoer, og valgte to separate kontoer med forskjellig epost adresse. Men som du sier så er det mulig og ha to forskjellige kontoer på samme epost. Hvordan får jeg omgjort dette, kan jeg unmerge en av kontoene for så og merge den på nytt?
Vis hele sitatet...
Når du har merga en account til en battle.net så kan du ikke "unmerge" den på noen måte. Dette står klart og tydelig når du merger dem.
Sist endret av Parasitic; 22. november 2009 kl. 17:41.
Denne saken lar seg vel løse på en enklere måte om du tar kontakt med support?

Forøvrig har jeg registrert at enkelte mennesker dytter fjernkontroller opp i rompa når de ikke får spilt WoW.. Har du gjort dette?
Sitat av cas Vis innlegg
Denne saken lar seg vel løse på en enklere måte om du tar kontakt med support?

Forøvrig har jeg registrert at enkelte mennesker dytter fjernkontroller opp i rompa når de ikke får spilt WoW.. Har du gjort dette?
Vis hele sitatet...
Hahaha, det youtube klippet lo jeg godt av
Sitat av Parasitic Vis innlegg
Når du har merga en account til en battle.net så kan du ikke "unmerge" den på noen måte. Dette står klart og tydelig når du merger dem.
Vis hele sitatet...
Essda, gjorde samme selv, bruk recover stolen account med secret question osv, så får du den un-merga ^^ (har 3 accounts på samme battle.net konto for øyeblikket, lagde først 1 battle.net pr. wow account) Vet at blizzard sier at du ikke kan "un-merge" men det fins måter og gjøre det på (enn så lenge).

*Huff, forferdelig dårlig skrevet. Men dere skjønner poenget.*
Sist endret av jarl; 24. november 2009 kl. 23:24.
Noen som vet hva som skjer med kontoen om man ikke har konvertert den innen fristen?
Sitat av Candice Vis innlegg
Noen som vet hva som skjer med kontoen om man ikke har konvertert den innen fristen?
Vis hele sitatet...
ikke noe skjer, du må bare gjøre det ASAP siden duikke får spille med den, btw firsten har gått ut