Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 559
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ved å gå til fastlegen. Kan man det? Har noen fått det før? Hva skal isåfall til?

Og jeg kan ikke så mye om det her, men er det da selve sykehusene man komme rpå eller mer private institusjoner?
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
*på dagen så mente jeg sånn at jeg blir lagt inn samme dag
Det er vel kun på private klinikker, dersom de har ledig rom og kapasitet. Det koster vel et godt stykke nord om 100 000 kr som du da må dekke selv.
Det går ann å bli innlagt på avrusning på dagen hvis du klarer å overbevise legen. Langtidsbehandling dekket av det offentlige har som regel lang ventetid. Selv måtte jeg vente i 4 år noe som sikkert er rekord.
Sist endret av FriFugl; 4. februar 2024 kl. 16:54.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Det går ann å bli innlagt på avrusning på dagen hvis du klarer å overbevise legen. Langtidsbehandling dekket av det offentlige har som regel lang ventetid. Selv måtte jeg vente i 4 år noe som sikkert er rekord.
Vis hele sitatet...
Har du hørt det fra andre at de har blitt lagt inn på dagen? Er det da selve sykehusene? Hva skal til for å få det? Jeg er skikkelig dårlig
Har truffet på folk som ble lagt inn på dagen når jeg var på avrusning. Han ene hadde tatt od og kom inn etter det. Hvis du snakker med legevakten og du klarer å overbevise dem om at det står om livet så får du kanskje plass.