Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1178
Anonym bruker
"Irritert Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvem foretrekker du og hvorfor?
Ingen av delene.
Sist endret av Opponent; 16. januar 2024 kl. 03:00.
Vival/ Stesolid vil jeg si for du klarer å holde hue klart på et møte til tross for at du har tatt 1-3 stk
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen. Brukte sobril før til sånt og til og med i lave doser så endte jeg alltid med å si dumme ting uten filter og oppføre meg for chill og careless så det ga mye dårligere inntrykk av meg enn om jeg bare hadde vært nervøs. Så etter å ha fucka opp flere ganger pga nervedempende ble jeg faktisk mindre nervøs edru fordi det at jeg kunne si så fucka ting under angstdempende ga meg mer selvtillit edru.
Benzo og møter går sjelden bra sammen. Rivo og xanax er de verste. Man tror man har kontroll, men alle andre opplever deg som påvirket.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste 4 15mg sobril å kansje flere av og til. Var så full av sosialangst etter corona. Så hadde ikke stort annet valg ennå ta sobril før jeg skulle noe som helst. Har sluttet med sobril for godt etter et hardkjør på nesten 3,5 år. Sobril å combo med en go røykinga så er vi i form kan man si �� (beklager om det er dårlig skrevet dysleksi is strong in this one)
Valium er favoritten. Den virker veldig jevn og forsiktig, kicker ikke plutselig, ingen som egentlig merker du har tatt bare én, men den får deg akkurat til å senke skuldrene.
Anonym bruker
"Lett Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sobril i terapeutisk dose ( altså holde seg til en eller en halv pille)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vival/valium desidert... På xanor alt fra 1mg og opp blir for heavy for at jeg klarer å føre en konstruktiv samtale.. Pleide dele de gode gamle pfizer XANAXa som var ekte for noen år sia og da klarte jeg funke... Men desidert valium/vival/stesolid... 5-10 mg før ett møte opp en kopp med kaffe og jeg er heeeelt rolig men ikke ufokusert.

Sobril hadde jeg desverre den "svært sjeldne" bivirkningen i følge felleskatalogen hvertfall, irritasjon... Jeg ble irritabel... Så jeg likte dem ikke..
Sist endret av Coffern; 30. januar 2024 kl. 07:49.
Man TROR man har hele roen, men folk opplever deg som en arrogant tulling.. Tar du en xanax eller rivotril kan du bare glemme det. Da ser alle at du er ruset. Bare du som ikke tror det. Jeg sovnet på jobb en gang etter 1 rivotril. Fikk ikke vite om det før neste gang jeg gikk på jobb. Var så flaut at jeg sluttet på dagen. Benzo vil bare gi mer angst i lengden. Abstinenser ut av helvete også.
Sist endret av FriFugl; 30. januar 2024 kl. 08:13.
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Man TROR man har hele roen, men folk opplever deg som en arrogant tulling.. Tar du en xanax eller rivotril kan du bare glemme det. Da ser alle at du er ruset. Bare du som ikke tror det. Jeg sovnet på jobb en gang etter 1 rivotril. Fikk ikke vite om det før neste gang jeg gikk på jobb. Var så flaut at jeg sluttet på dagen. Benzo vil bare gi mer angst i lengden. Abstinenser ut av helvete også.
Vis hele sitatet...
Helt enig i at rivotril og xanax før noe som helst formelt er bare tullet... 5-10mg valium så har jeg bare blitt oppfattet som rolig og ikke en dose som gir noe synlig rus eller så veldig merkbar.. Skal sies jeg sliter med en del angst så ja det legger vel bare lokk på den biten. Hadde jeg dog bikket oppi 20mg, da hadde saken vært en helt annen.. Da tror jeg nok at jeg ville vært veldig unaturlig.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spiste 4 15mg sobril å kansje flere av og til. Var så full av sosialangst etter corona. Så hadde ikke stort annet valg ennå ta sobril før jeg skulle noe som helst. Har sluttet med sobril for godt etter et hardkjør på nesten 3,5 år. Sobril å combo med en go røykinga så er vi i form kan man si �� (beklager om det er dårlig skrevet dysleksi is strong in this one)
Vis hele sitatet...
Intet å beklage, så lenge jeg skjønner hva jeg leser, så driter jeg i skrive og gramatikk ;P
Sist endret av Coffern; 30. januar 2024 kl. 21:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.