Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 10857
Hei, lurer på hvor mye jeg kan ta av Tramadol for å få en god rus, har prøvd oxynorm og contine tokk 70mg første gang og fikk vite at det er overdose stadiet og at man egentlig skal beggyne på 10-20mg første gang... så spørr heller før jeg prøver
Det er et vanskelig spørsmål. Max dose for Tramadol er 200 mg i døgnet,om jeg husker rett. Dette legemiddelet har en tendens til å forårsake kramper, og det er absolutt ikke noe gøy. Du kan forebygge kramper med litt benzo. Når det gjelder rusdose så er det svært individuelt. Jeg får svært skjelden rusfølelse av Tramadol alene, kanskje sammen med Paralgin forte eller en kopp kaffe.
Beklager om du ikke ble noe klokere, vær forsiktig og ikke miks legemiddler og alkohol.
Klem fra Betty
er ikke tramadol c preparat?
Noen trenger bare 50 mg for å kjenne det godt, så når det kommer til Tramadol er dette veldig individuelt!
Tok 100mg første gang og synes ikke det var så fantastisk. 20mg oxy er mye bedre, men man blir ikke så slapp av tramadolen pga SSRI effektene. Dette fant jeg ut etter jeg hadde kjøpt en del og man må passe på å ikke blande med stims som påvirker serotonin og dopamin. Dette kombinert med en lang halveringstid gjør at jeg angrer og resten får nok ligge i fred for min del.

Ville startet med 50mg også redosert på en ansvarlig måte opp til 150.
Sitat av Mxboy Vis innlegg
Hei, lurer på hvor mye jeg kan ta av Tramadol for å få en god rus, har prøvd oxynorm og contine tokk 70mg første gang og fikk vite at det er overdose stadiet og at man egentlig skal beggyne på 10-20mg første gang... så spørr heller før jeg prøver
Vis hele sitatet...
Er det depot tabletter du har? Maks dose med tramadol/nobligan er 400 MG hvis det er depot tabletter. Når det kommer til kapslene veit jeg ikke. Sliter med mye smerter så jeg tar 200 MG om morgenen og 200 MG på kvelden. Hvis jeg hiver innpå med 400-600 MG blir jeg godt rusa! Men, ikke ta så mye med mindre du tåler litt.
prøv deg på 200mg, da blir du god i formen min erfaring vertfall, 100-150mg kan dog også fungere fint Helt individuelt som folk her sier. pro tip.
Jeg brukte 100mg annenhver dag, da jeg hadde tilgang. Sammen med litt alkohol passet de helt perfekt for meg. Elsker rusen de gir. Savner de gir og håper jeg får tak i mer. Jeg er jente btw.
Jeg må si, vær forsiktig med Tramadol. Jeg og flere jeg kjenner opplever at hvis det blir tatt mer enn det kroppen trenger for å buke med smertene, ender det opp med å bli svært kvalm, lenge. Det er helt jævlig. Er nok ikke sånn for alle, men det har vært sånn for meg og for alle jeg kjenner som har brukt det.
▼ ... flere år senere ... ▼
Når jeg var opiat naiv dvs brukte svært lite opiater, så holdt 100mg for en liten goodflow, og 150-300 i form av nobligan da depottabeletter for en heeelt herlig dag. Men det funker bare ett par dager og jeg fikk sånn rar hodepine dagen etterpå.. Kramper kan oppstå ved doser på spesielt over 400mg, hvis du skal opp dit, så anbefaler jeg å ha hvertfall en 10mg diazepam eller 1-2 mg rivotril, helst førstnevnte innabords for å forhindre kramper.