Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 476
Hei slit veldig me angst og prøvde 1 mg ksalol etter 1-1.5 time ble litt av angstn borte følte mæ ganske normal ingen rus følelse va me folk ingen merket noe, tokk en til mer av angstn forsvant samme ingen rusfølelse osv tokk 1 til null angst gla fikk litt on top of the world vibes tokk de 3 på sånn 3-4 tima dagen etterpå våkna æ me panikk angstanfall som varte ei stund fikk søv igjen og alt va normalt huska alt fra dagen før ingen så æ ha rusa følte helller ikke rus why?
Også første gang æ noen gang har tatt benzo
Sist endret av Hoppetittntattn; 6. juli 2023 kl. 19:52.
Det er bra du klarte å klemme inn én komma i teksten din så jeg slapp å bli så veldig svimmel av å tolke den. Hadde jeg ikke vist bedre så hadde jeg kanskje trodd at du var påvirket enda.

Grunnen til at du ikke føler rus er enten «illusions/delusions of sobriety», altså at du rett og slett ikke legger merke til det selv, eller så skyldes det at du stagnerte dosen ut.
Når man tar litt og litt så blir man mer tilvent effekten, og da er det vanskeligere å legge merke til enn om du hadde tatt alle pillene på en gang.

Å stagnere det ut slik kan sammenlignes med å drikke en øl over 3 timer, eller sluke hele på 5 minutt.
Ved å drikke den over flere timer så vil man mest sannsynlig ikke kjenne noe, men sluker du hele greia så kan det være at du får en liten buzz.

Jeg sammenligner ikke effektene på noe som helst måte, jeg prøver bare å illustrere med ett eksempel de fleste kan relatere til.
Sist endret av DrDeath; 6. juli 2023 kl. 20:08.
Hehe dårlig på komma osv d dær va ei uke sia så e nokk ikke påvirka�� okei skjønna men en kompis blei jo helt ødelagt av d samme på akk samme metode
Jeg husker sms språk var kult i 2004 kanskje. Enig DrDeath. Blir veldig svimmel her.

Sitat av Hoppetittntattn Vis innlegg
men en kompis blei jo helt ødelagt av d samme på akk samme metode
Vis hele sitatet...
Hvis dere tar akkurat like mye, så kan dere helt fint fortsatt få forskjellig opplevelse av rusen. Jeg blir ikke veldig full av 6 øl, men hvis ei jente på 50 kilo drikker like mye, vil hun bli veldig full.

Ødelagt som i loka?
Sist endret av Superspurv; 6. juli 2023 kl. 21:00.