Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3340
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Etter noen halvhjerta forsøk på freaktreff her i byen tenkte jeg å lage en skikkelig tråd med sted, tid og annen generell info.

Tenker det er tid for å få til et treff her, ettersom det virker som begynner å bli en del freak's her. Er helt ny i byen, å regner nesten med det er flere som er, så et treff er jo en flott mulighet for nye vennskap og bekjentskap

Vi kan jo møtes i Glasshuset, de fleste vet hvor det ligger, torsdag rundt klokken 18:00 eller senere, så gå videre på Orion for å spise og snakke drit. Veldig god å billig mat der synes jeg.

Som de fleste andre freak-treff, synes jeg ikke dette skal bli et rustreff. Det er en vesentlig forskjell om du røyker en spliff får du kommer og komme fjern som fy å lager kvalme, spesielt siden det kommer til å være mindreårige der.

Oppsummering: Glasshuset, torsdag, klokken 18:00, videre til Orion for noe å spise.

Skriv i tråden om du vet om sted eller tid som kunne passa bedre, slik at flest mulig kan komme. Hadde ikke lyst å legge treffet i helga, for da er nok mange av oss ute å drikker, fyllesyk, sliten eller har andre planer.

Håper vi får dette til.
Har promille, så beklager hvis tråden blir uryddig og om det er noen skrivefeil.

Mvh Soppsui

Skriv å tråden om du kommer eller ikke.
Sist endret av Soppsui; 2. september 2012 kl. 02:38.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Jeg kommer til å møte opp kl 18 torsdag, men må se det litt an mtp Orion (penger osv.)
Sist endret av Duckie; 4. september 2012 kl. 22:37.
Fuck, er der kl. 2 så stikker jeg til City Nord.
Det er godt mulig at jeg møter opp! Er fattig student her oppe, så hvis du mener Orion er et billig sted passer det jo ypperlig!
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Trådstarter
Sitat av random71455 Vis innlegg
Fuck, er der kl. 2 så stikker jeg til City Nord.
Vis hele sitatet...
Noen tidspunker i nærmeste framtid som passer bedre for deg da?
Passer dessverre ikke for meg denne helgen/uken, men dersom det legges til neste fredag (etter 18:00 engang), så kan dere banne på at jeg er der.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Trådstarter
Jeg, sh0rtie og en annen ano-freak sitter i vestbyen nå. Interesse for spontan-treff idag?
Jeg er, tro det eller ei, in.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
faen våkna just nå..
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Trådstarter
Sitat av Quakecry Vis innlegg
faen våkna just nå..
Vis hele sitatet...
Løst/tid til å kom til byen? Vi sitter fotsatt i vestbyen med litt tid til overs. Kan jo møtes i glasshuset å spise på Burger King eller noe?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Hvordan er stemninga for et treff en gang mellom 20. og 24. august i år? Sikkert noen nye tilflyttere?
Sist endret av Duckie; 6. august 2013 kl. 22:35.
Hvor ligger snittalderen (ca) på disse greiene. Ser helst at dateline "to catch a predator" forblir noe jeg kun har påmaskinen...
Sitat av norboost Vis innlegg
Hvor ligger snittalderen (ca) på disse greiene. Ser helst at dateline "to catch a predator" forblir noe jeg kun har påmaskinen...
Vis hele sitatet...
alderen på nFF-treff pleier å være fra 15 til 30+, med stod vekt. Altså folk i alle aldre, og alle pleier å komme godt overens. Man har tross alt noe til felles, og man kan fint snakke med folk som er både en del år eldre og yngre enn seg selv.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Det etse sa.Skjønner ikke helt hva du mener med «catch a predator»?

Tenkte å kjøre samme greia som øverst i år også. Kan være jeg spikrer noe fast ferdig i fremtiden, tar bare en liten interessesjekk først. Det har en tendens til å bli planlagt, fastsatt og få møter opp. Om det så bare er gjennom en pils på Kafka man blir kjent med nye fjes er jo det supert!
Sitat av kmt94 Vis innlegg
Det etse sa.Skjønner ikke helt hva du mener med «catch a predator»?

Tenkte å kjøre samme greia som øverst i år også. Kan være jeg spikrer noe fast ferdig i fremtiden, tar bare en liten interessesjekk først. Det har en tendens til å bli planlagt, fastsatt og få møter opp. Om det så bare er gjennom en pils på Kafka man blir kjent med nye fjes er jo det supert!
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/To_Catch_a_Predator

nff-treff pleier å være trygt og hyggelig, og folk i alle aldersgrupper er vel velkommen.
Og hvorfor sier TS at han ikke ønsker at dette treffet skal være et rustreff? Det er vel ingen andre treff som er det...?
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Og hvorfor sier TS at han ikke ønsker at dette treffet skal være et rustreff? Det er vel ingen andre treff som er det...?
Vis hele sitatet...

Når jeg først blir å dra på treff skal jeg lete partytrusa frem ihvertfall, dog kun alkohol som da konsumeres.