Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1192
Hei folkens!

Jobber med å utvikle skadereduserende tiltak for rekreasjonsbrukere, ikke tunge brukere.

Dette vil si materiale/effekter som treffer den gruppen som kanskje tar Kokain/GHB/Amfetamin/MDMA etc i helger og ikke bruker rusmidler intravenøst.

Pr i dag har jeg anskaffet pumper til måling av GHB, samt sniffepapir hvor tanken er å trykke "5 viktige punkter" for tryggere sniffing.

Jeg lurer på om dere har forslag til hva annet man burde dele ut? Hva kunne dere tenke dere å få levert i hånda når man skal ut på byen?

Håper å høre fra dere!
Flott tiltak!

Jeg ville forøvrig satt pris på et lite plastlokk eller lignende for å slippe å legge linere rett på et skittent dasslokk.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Flott tiltak!

Jeg ville forøvrig satt pris på et lite plastlokk eller lignende for å slippe å legge linere rett på et skittent dasslokk.
Vis hele sitatet...
Har du ikke nøkler eller mann?! Er jo det de er til
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Har du ikke nøkler eller mann?! Er jo det de er til
Vis hele sitatet...
Hadde jeg klart å holde på de gjennom en hel bytur hadde jeg tatt med!
Systemnøkler hos en jævla slepphendt kar funker dårlig.
Trådstarter
Typ plastkort/kakkekort?
Hva med et kit dersom det ikke blir for kostbart?

Altså en boks med sniffepapir og et lite kort til kakking?
Bruke lokket til boksen som underlag for stripene.

OFF-Top
Akkurat fått imovane, så går litt seint i hode nå.
Sist endret av SkammeligNykter; 13. mars 2018 kl. 13:44.
Skammelignykter: forslaget ditt var ikke dumt men det aner meg at noe sånt vil få negativ oppmerksomhet og så bli kalt for oppfordringer istedenfor skadereduksjon (krf...)

Kort tekst med info om hvordan overdose forløper seg på de mest populære tinga samt hva man kan gjøre og ett telefon nr?

Tenkte noe på stripe mal og. Men en mal for stripestørrelser vil være håpløst iom forskjellig stoff, forskjellig styrke osv.

Skal komme med mer input om jeg kommer på. Bra intiativ !
Partypacks var noe som var populært å selge i kinderegg for maaange år siden.
Populært var det å kjøpe også
Inneholdt som regel inntil 250mg speed, 1-2 Benzo av ulik slag, å ett halvgramm røykings.
Om du hadde klart å lage en "boks", som også innehar kakkeflate, filter til jonas(som kan ha skadereduserende trykk/info på seg?)
å plass til en liten pakke med morro av ymse slag, så hadde det kanskje blitt en slager.
Skadereduserende trykk/info, kan du jo ha på det meste av boksen/filter o.l.
Sist endret av Eyeamare; 13. mars 2018 kl. 13:58.
Det er MANGE som snorter rett fra dasslokk her i distrikter. e-coli i nesa er bæd.
En mini-takrenne som kan gå rett i posen og gi en liten linje da?

Regner med dette blir utlevert til dem som driver med slikt, og ikke dem som aldri har prøvd.
Et par av klubbene i Berlin deler ut party-packs når man kommer inn.
Inneholder snorte-rør, kondomer, noe kort-greier, ørepropper og jeg husker ikke hva ellers. Pretty cool opplegg.