Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1122
http://abb3s.com/IMG_0599.jpg

Hva syns dere?

Exif:
Camera Make: Canon
Camera Model: Canon EOS 1000D
Image Date: 2009:04:18 01:33:27
Flash Used: No
Focal Length: 31.0mm
CCD Width: 22.25mm
Exposure Time: 30.000 s
Aperture: f/20.0
ISO equiv: 100
Exposure Bias: 2.00
White Balance: Manual
Metering Mode: Matrix
Exposure: shutter priority (semi-auto)
Vis hele sitatet...
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Ligner på en opplyst paviljong. Ikke stort mer.
digga det jeg! Har du HD du kan sende på pm?
Digga deg jeg også, alle bilder trenger ikke en dypere mening imo.. Kan jeg få spørre hvor mye har du shoppa det? Bra bilde
Trådstarter
58 4
Sitat av Pipa Vis innlegg
Digga deg jeg også, alle bilder trenger ikke en dypere mening imo.. Kan jeg få spørre hvor mye har du shoppa det? Bra bilde
Vis hele sitatet...
Bilde er ikke shoppa i det hele tatt, om du ser Exif så er d alt du trenger av instillinger =)

Edit: det er bare forminsket og croppet for å slippe å få med noen trær på høyre side..
Sist endret av abscissa; 18. april 2009 kl. 17:53.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Jeg likte måten du får hele paviljongen til å tre frem i lyset. Det er også flott at bakgrunnen er helt mørk/svart, ettersom dette hjelper såpass på motivet som det gjør!

Men ellers er jo ikke bildet noe spennende; Det er ingen spennende vinkel, kun det vanlige perspektivet som får ting til å se mektigere ut en de kanskje er. (Bildet er tatt litt nedenfra og oppover)
Men absolutt et fint utført bilde!
Trådstarter
58 4
Sitat av daimeno Vis innlegg
Jeg likte måten du får hele paviljongen til å tre frem i lyset. Det er også flott at bakgrunnen er helt mørk/svart, ettersom dette hjelper såpass på motivet som det gjør!

Men ellers er jo ikke bildet noe spennende; Det er ingen spennende vinkel, kun det vanlige perspektivet som får ting til å se mektigere ut en de kanskje er. (Bildet er tatt litt nedenfra og oppover)
Men absolutt et fint utført bilde!
Vis hele sitatet...
Paviljongen er helt rund, så det er ikke noen pes andre vinkler jeg kunne tatt det hele fra, desutten er det en vei rett ved siden av som jeg ikke vil ha med på bilde. Det står et stort hus på høyre side men er dekket av et stort stygt tre, for det hadde vært en mulighet og prøvd å få med dette huset..

Edit: grunnet (Bildet er tatt litt nedenfra og oppover) er fordi jeg ville ha med detaljene inne i paviljongen. hva ser man om man tar bilde rett på =)
Sist endret av abscissa; 18. april 2009 kl. 18:10.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg likte det veldig godt. Prøvd å slenge på litt mer svart under?