Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 659
Er veldig interessert i hvordan den grønnfargen på telefonen er(ettersom jeg har bestilt den i grønn og ringte i morges og ba dem endre til svart.. Har lett YT, Google osv etter live pics men finner kun PR foto.

Har hatt Samsung s21 en mnd++ etter jeg trakket på den forrige Sonyen. Og jeg har bare innbofors. så hadde vært litt av en egenandel.

Men nå er jeg lei dette drite av en barnehagetelefon, som sluker batteri. Aldri vært borti strømsluk som det der. Ble lettet over en artikkel om batterifeilen til Samsung galaxykids.

Jeg er ekstremt Sony fan når det kommer til tlf. Helt siden t28 Men det går opp og ned etter hva som er ute selvsagt.

Det er så deilig å slå på en helt ny Sony og ha valget om du skal ha appene du aldri kommer til å bruke som følger med..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hadde du et spørsmål? Jeg ser egentlig bare en tekst om at det er kult å ha en ny telefon, glemte du å få med poenget ditt?
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Hadde du et spørsmål? Jeg ser egentlig bare en tekst om at det er kult å ha en ny telefon, glemte du å få med poenget ditt?
Vis hele sitatet...
Er veldig interessert i hvordan den grønnfargen på telefonen er(ettersom jeg har bestilt den i grønn og ringte i morges og ba dem endre til svart.. Har lett YT, Google osv etter live pics men finner kun PR foto.
Vis hele sitatet...
Der ligger spørsmålet gjemt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
"Hvordan er grønnfargen?", jeg tok det egentlig ikke som et spørsmål siden Naturgrønn så sier han har bestilt den i sort. Så svaret må da være at han får en sort telefon?
Sort kan beskrives som ganske mørk. Den grønne er nok lysere enn sort.
Beklager. Jeg skjønte hva jeg mente men ser jeg skulle formulert det på en helt annen måte.


Enkelt og greit; hvordan er den grønnfargen?

Jeg finner bare PR bilder, og alle unboxing vidoer er den svarte.

Så leter etter naturlige bilder/vidoer

Senere dagenvjeg ringte fikk jeg epost ang. handelen, og står grønn. Håper litt på grønn, om den er sånn grønn dere vet hehe.


Dodecha: Ja jeg lagde en tråd om at jeg fikk ny mobil.

Telefoner er jo så spennende.



Neida, jeg ville seriøst vite om den grønnfargen. Gikk ned på senteret men der var den lille teleboden lagt ned en eller annen gang.

Jeg er ikke blind. Vil se noe annet enn PR bilder.
Sist endret av Naturgrønn; 18. oktober 2022 kl. 03:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Hadde du et spørsmål? Jeg ser egentlig bare en tekst om at det er kult å ha en ny telefon, glemte du å få med poenget ditt?
Vis hele sitatet...
Bare fordi jeg glemte et spm tegn så er det første du ser et spørsmål.


Hakkekyllinger her, hakkekyllinger der.

Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Vis hele sitatet...

Tusen takk! Settes pris på!

Ha en fin dag ute!

Trekker tilbake post 2 av meg.
Sist endret av Naturgrønn; 18. oktober 2022 kl. 12:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Den kom i dag. Fantastisk farge. For de som er intr. Dyp grønn, ingenting som PR bildene.

Fikk både svart og grønn tilsendt. Hihi