Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1808
Hei, driver fortiden å hører på en god del podcasts, min favoritt for tiden er stroke of genius. Liker a høre på podcasts om oppfinnelser, og helst historiske som foreksempel om utviklingen av forbrennings motoren, tog, fly, gårdsredskaper og egentlig bare alt av store fremskritt, synes 50 things that made the modern economy av BBC er kult, men der går de ikke i dybden. Noen som har noen anbefalinger?

Var litt usikker på hvor denne tråden skulle plasseres, håper jeg traff ellers får mods flytte tråden.

Eventuelt også interessert i serier om emnet!
Sist endret av Manuehl; 23. april 2022 kl. 09:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kanskje ikke heeelt innafor men S-town er en fantastisk podcast. Handler om en klokkemaker i sørstats USA
▼ ... over en uke senere ... ▼
Manuehl's Avatar
Trådstarter
Takk skal sjekke den ut! Kom over en ny en som jeg også kan anbefale, veldig interessant podcast som heter Stephen fry's 7 deadly sins på Spotify, liker dog bare de nederste seks episodene som heter great leap years. Veldig bra fremført og veldig interessant!