Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 7306
Hei, har en Samsung S20.

1. Jeg kan vitne til at nye faner i chrome åpnes uten at jeg berører skjermen. Med bestemte addresser, som jeg ikke husker, fordi jeg lukker de på impuls. skjedd 1 gang mange faner åpnet seg

2. Det finnes noe på engelsk kal "emergency alert system". Denne har gått av på mobilen min 2 ganger, skal egentlig bli brukt for å varsle om f.eks. naturkatastrofer som tornado. Piper som faen... Varsel åpner banner og forespørsel om å få tilgang til mobil nå og i fremtiden, på vegne av forskjellig apper, tilsynelatende tilfeldige. Første gang var det signal (sms), andre gang "Se hvem" (telenor nummeroppl.) Har avvist begge. Er en logg for disse alarmene, som er blank. Rart når den har gått av 2 ganger...

3.(liten) Kan finne mobilen uten nett og data, med flymodus slått på?? av seg selv.. (kan være uskyldig oppdatering?) (1gang)

Mentalt slitende at noen kan holde på sånn, spesielt i eksamensperiode var ikke dette jeg trengte nå

Brukt alt av antivirus- ingen funn.
Venter på svar fra politiet om hvor jeg skal henvende meg. Dette virker ekstremt vagt mtp. bevis for anmeldelse og ja men...
Hvis noen har konkrete tips vil jeg gjerne høre. f.eks. hvis iphone og ny ruter vil ordne d eller noe.

Hjelp
Takk på forhånd
-E
Mattoholiker
Markonan's Avatar
Dette høres ikke ut som "hacking" i det hele tatt. Høres ut som brukerfeil.

1: Dette kan være så mangt. Antageligvis så har chrome kræsja, også gjenopprettet faner.
2: Skru av disse varslene, så opplever du ikke det igjen.
3: Ingen som vil hacke deg setter på flymodus.

Tror ikke du skal tenke så mye på det som har skjedd. Bruk heller tiden på å sette deg inn i telefonen din skikkelig.