Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 785
Fikk utskrevet av ny lege antidepressiva. Står i min epirkise kun Vival mot panikkanfall. Lege har gjort om hele min reseptformiddling og endret dagsdose på ritalin fra 80-20. Jeg er ufungerend på mange måter nå. Gått uten medisins i 3 uker snart. Og lege hør ikke noe!! Hva skal jeg gjøre ?

Antidepressiva er skrevet så n; skal tas v behov! Men er en opptrappingsplan. Jeg skal ikke ha antidep for av suicide depresjon. Og nå blir ring bare værre. Hjelp noen
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bytt lege
Du må prøve å ta en alvorsprat med legen. Kan dog være at han har gjort dette for at det fremstår som du ruser deg. Er flere som mister adhd medisiner på den måten.
Kanskje det er lurest for deg å bytte lege, man kan jo bytte to ganger i året så det kan være greit å prøve på det også nå siden vi er i desember, men tenk litt på hvordan du legger det frem også