Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 6185
Halla. er det noen som vet om en nettside der de seller snus med 100 mg nikotin eller mer, som shipper til norge? Har prøvd og finne en nettside som gjør det men finner ingen som shipper til norge. takk på forhånd
Får kose deg med hodepina du får om du får bestilt snus med 100mg
Jævlige regler for import av tobakk til Norge så 90% av utenlandske nettsider slutter bare å sende til oss. Det beste valget og noe jeg har gjort selv er å finne en butikk som er eid av en person og ikke et team eller selskap, og da spørre dem om å printe og sende tobakk med norsk helseadvarsel.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjøpte hvertfall noen bokser 50mg og en boks 100mg kurwa på snussie.com for ca 1,5 år siden, ser ikke ut som de har noen over 70mg nå da? Vet ikke om de sender til norge lenger heller. Pakken blir sikkert stoppa om den blir sjekka i tollen og, men min gikk gjennom, heftig pris på frakten da, merket og lite forskjell fra det og siberia som jeg bruker til vanlig, den bare reiv opp tannkjøttet mitt ekstremt mye mer enn siberia
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kjøpte hvertfall noen bokser 50mg og en boks 100mg kurwa på snussie.com for ca 1,5 år siden, ser ikke ut som de har noen over 70mg nå da? Vet ikke om de sender til norge lenger heller. Pakken blir sikkert stoppa om den blir sjekka i tollen og, men min gikk gjennom, heftig pris på frakten da, merket og lite forskjell fra det og siberia som jeg bruker til vanlig, den bare reiv opp tannkjøttet mitt ekstremt mye mer enn siberia
Vis hele sitatet...
Okay takk for svar skal sjekke ut siden
Anonym bruker
"Oppmerksom Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker jeg så en på Norsk person på tiktok som kjøpe snus fra ei side som jeg ikke husker navnet på, tror den var engelsk og de hadde kjente smaker som redbull, coca cola og masse annet opp til 200mg nikotin.
Nettsiden personen linket til fikk han hjem i posten, er nok sikkert flaks med tanke på merking, samt at hvit snus i Sverige som de land i europa som selger inneholder null tobakk. Norsk lov sier at snus må inneholde tobakk. Den samme hvite snus du kjøper i sverige er uten tobakk og de må lage spesial for Norge. Norge i nøtteskall dette